-40-

3.6K 165 8
                                    

-Ale co niby ma znaczyć, że zostali przyłapani?- Zapytał Jungkook, rozmawiając przez telefon z (T/I).

Nie mam pojęcia, powiedziała mi tylko tyle. Ym, oddzwonię do ciebie później, muszę przygotować się na comeback stage.- Odpowiedziała (T/I), wychodząc z łazienki, w której się właśnie znajdowała.

-Okej, życzę powodzenia jagiya.

(T/I) weszła do pomieszczenia, w którym znajdowała się reszta zespołu,a napięcie w powietrzy można było praktycznie pociąć nożem. Usiadła na swoim miejscu, a zaraz po tym, podeszłą do niej makijażysta i zajęła się jej makijażem.

-Więc.. widziałyście coś w internecie na ten temat?- Zapytała Nina, nerwowo stukając paznokciami w oparcie krzesła, na którym siedziała.

-Ani, mam nadzieję, że żadna z was przez to nie ucierpi.- Powiedziała Cha Soo, wyciągając słuchawki z uszu.

-Wszystko będzie dobrze! Nawet jeśli to się wyda, przecież nic strasznego nie może się stać, prawda?- Powiedziała Da Eun, pocieszając tym lekko resztę dziewczyn, po czym podeszła do Cha Soo, aby ją uściskać.

-Zgadzam się z Da Eun-unnie. Nic wielkiego jeszcze się nie stało, a osoba która was przyłapała, jest zwykłym stalkerem, który nie toleruje tego, że jesteście szczęśliwi, co jest jeszcze gorsze.- Powiedziała (T/I), a Da Eun uśmiechnęła się lekko do niej.

-Nie martw się, zawsze będziemy cię wspierać.- Powiedziała Nina, czochrając włosy młodszej.- Ale teraz skupmy się na najważniejszym- żeby wszystkim opadły szczeny.

Time Skip

-Hyung, Variety comeback show zaraz się zaczyna.- Powiedział Jungkook, klepiąc pozostałych po ramionach, aby zwrócili na niego uwagę.

-Nie mam teraz czasu, obejrzę je później.- Powiedział Yoongi, podłączając słuchawki do swojego telefonu, którym ewidentnie był bardzo zajęty.

Chłopak podszedł do Hoseok'a, który już siedział i oglądał transmisje. Taehyung i Jimin byli aktualnie w sklepie po coś do jedzenia, ponieważ nie mieli nic innego do roboty.

-Jungkook-ah, możemy pogadać?- Zapytał Yoongi, odchrząkając lekko.

Jungkook pokiwał głową, po czym podszedł do starszego i usiadł koło niego. Czekał, aż starszy posuszy temat, o którym wcześniej opowiadała mu (T/I).

-Wiesz, że ja i Cha Soo jesteśmy parą, prawda?- Zapytał Yoongi, a młodszy jedynie pokiwał głową, czekając na dalszy ciąg wydarzeń.

-CHŁOPACY! KONCEPT DZIEWCZYN JEST GENIALNY!- Wykrzyknął Hoseok, przerywając Yoongi'emu to, co miał właśnie powiedzieć, a cierpliwość Jungkook'a stawała się coraz mniejsza.

-Więc, gdy szedłem z Cha Soo na zakupy, powiedziała, że wydawało jej się, że ktoś za nami idzie. Powiedziałem jej, że nie ma się czym martwić. Byliśmy cali ubrani na czarno, więc to prawdopodobnie ochroniarz, który upewniał się, że nie zrobimy nic złego.- Wyjaśnił Yoongi, a Jungkook pokiwał głową przetwarzając tę informację.

-Ooo, did i smell the tea here?- Zapytał Jin, siadając na podłodze obok Jungkook'a.

-A później, Cha Soo, dostała wiadomość. Było w niej nasze zdjęcie, podpisane, coś w tym stylu, że wiedzą o tym, że jesteśmy parą i nie zawahają się użyć tego przeciwko nam.

Narrator

-Yeah, byłyśmy świetne.- Powieszała Nina, klapiąc w dłonie.

-Zawsze miałam takie przeczucie, że Cha Soo-unnie umie rapować.- Powiedziałaś, przytulając ją, a na twój telefon przyszło powiadomienie, o nowej wiadomości od Jungkook'a.

Nina podeszłą do Min Chy, aby z nią porozmawiać, a ty zauważyłaś, jak Da Eun powstrzymuje łzy, więc postanowiłaś podejść do niej i sprawdzić o co chodzi.

-Zjadłabym coś.- Powiedziała Min Cha, a na twój telefon przyszło nowe powiadomienie, ale tym razem nie był to Jungkook.

-Dziewczyny, mamy problem.

𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz