-57-

2.9K 205 86
                                    

-Hej Kook, co tam?- Zapytał Namjoon, przyciszając muzykę.

-Uh, potrzebuję rady.- Powiedział Jungkook ze zmartwionym wyrazem twarzy. Namjoon postanowił wyłączyć muzykę i poświęcić całą uwagę młodszemu. 

Kiwając głową, starszy poklepał miejsce obok siebie na kanapie, a młodszy usiadł na nim po chwili. (Chodzi o miejsce, nie Namjoon'a XD) 

-Chciałbym spróbować upublicznić mój związek z (T/I).- Powiedział Jungkook, przerywając nieco niezręczną ciszę, panującą w pomieszczeniu. Namjoon mruknął w odpowiedzi, po czym zaczął się zastanawiać, jakie mogły by być konsekwencje tego ruchu. 

-Okej, rozmawiałeś już o tym z (T/I)?- Zapytał, a młodszy pokiwał głową i wytłumaczył hyung'owi całą sytuację.

Zajęło im trochę czasu, zanim Namjoon załapał co dokładnie miał na myśli młodszy. Jungkook cały czas przerywał swoją opowieść na tym, jak urocza jest (T/I), gdy wykonuje jakieś czynności, co nie miało najmniejszego wpływu na sytuację. Gdy maknae skończył swoją opowieść, jedyny problem, jaki przychodził obu do głowy, to reakcja ich fanów.

-Powiem ci tylko, żebyś słuchał głosu swojego serca. Wiem, że brzmi to dość oklepanie, ale tego właśnie teraz potrzebujecie. Oboje boicie się o reakcje fanów, zamiast martwić się o swoje szczęście. Logiczne, że dostaniecie jakaś dawkę hejtu, ale jesteś przecież golden maknae. Jeśli na prawdę uważasz, że (T/I) jest tą jedyną, zrób to. Będę cię wspierał, nie ważne jaką decyzję podejmiesz.

Narrator Pov

-Więc z tym mamy zamiar wystąpić?- Zapytała Da Eun, obejmując cię ramieniem po ty, jak dopiero skończyłyście ćwiczyć wasz układ. 

Ćwiczyłyście przez kolejną godzinę, po czym Nina powiedziała, że musi pomóc w czymś Cha Soo, a ty, Min Cha i Da Eun zostałyście w sali i oglądałyście nagranie, aby wyłapać najmniejsze błędy w choreografii.

-Wygląda dobrze.- Powiedziała Min Cha przybijając wam piątki.

-Nie wierzę, że dałam się namówić na śpiewanie.- Powiedziałaś, przeczesując włosy dłonią, gdy Nina i Cha Soo weszły do sali z napojami w dłoniach. 

-Macie dzieci.- Nina podała wam butelki z wodą, po czym usiadła na ziemi, tuż obok ciebie.

Cała piątka spędziła następną godzinę na rozmowach, następnie decydując, że nadszedł czas, aby wrócić do ćwiczenia. 

-Mam nadzieję, że już zawsze będziesz z Jungkook'iem.- Powiedziała Min Cha, wycierając niewidzialne łzy. 

-Jesteście razem zbyt słodcy, żeby zerwać. Obiecaj mi, że nie rozstaniecie się, nie ważne co się stanie.- Dodała Da Eun, łapiąc cię za obie dłonie. 

-Obiecuję, ale tylko jeżeli ty zaczniesz umawiać się z Hoseok-sunbaemin'em.- Powiedziałaś, puszczając do niej oczko wstając. 

Jungkook Pov

-Kookie, pójdziesz ze mną do 7-Eleven?- Zapytał Hoseok, a ja za pauzowałem komplikację (T/I) w różnych show. Pokiwałem głową i wstałem z łóżka, aby Hoseok nie musiał czekać na mnie zbyt długo. 

Zeszliśmy na dół do lobby, rozmawiając o przekąskach i napojach, jakie mamy zamiar kupić.

-Chyba potrzebujemy-Da Eun?

-Nie hyung, ty jej potrzebujesz.- Zaśmiałem się, widząc Da Eun, która goniła za (T/I) z butelką wody.

Zdecydowaliśmy, ze zignorujemy to i kontynuujemy nasze wyjście, gdy nagle zobaczyłem butelkę wody przed moją twarzą, i woda rozlała się po całym moim czole.

𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz