-42-

3.4K 172 31
                                    


-Widziałaś ten filmik, gdzie Taehyung-ssi i Jimin-ssi mówią to samo, ale każdy wymawia to inaczej?- Zapytałaś, leżąc na kanapie i obrzeżając się swoim ulubionymi przekąskami. 

-Yeah, to było prześmieszne.- Zaśmiała się Min Cha, która leżała na podłodze i starała się nie zasnąć.

-Dlaczego wydaje mi się, że miałyśmy coś zrobić, ale tego nie robimy?- Powiedziałaś, i w odpowiedzi usłyszałaś ciche 'Nie wiem', po czym słyszałaś już tylko ciche pochrapywanie. 

Jungkook Pov 

-Uspokójcie się wszyscy. Jeśli manager powiedział, że nie jest o tym jeszcze aż tak głośno, to chyba nie ma większego problemu.- Powiedział Jin, starając się uspokoić wszystkich w pomieszczeniu. Po chwili zauważyłem, że nie było z nami ani (T/I), ani Min Chy.

Jeszcze raz rozejrzałem się po pokoju, po czym wstałem i poszedłem poszukać (T/I).

-Powinniśmy martwić się bardziej o naszych maknae, ponieważ to oni mogą zostać kolejnym celem.- Powiedział Hoseok, a Taehyung i Jimin przytaknęli. 

-Ale my tylko ubieramy się podobnie. Nikt jeszcze nas o nic nie podejrzewał.- Odpowiedziałem, kończąc zakładać Timberlandy i wychodząc z pomieszczenia.

Gdy byłem w drodze do dormu dziewczyn, zorientowałem się, że nie mam jak wejść do środka. Dziwne byłoby, gdybym poprosił którąś z dziewczyn o klucze, a nie chcę dobijać się do nich o tej porze.

-Pójdę po którąś z dziewczyn.- Wyszeptałem pod nosem. Gdy wróciłem do dormu, zostałem zasypany tysiącami pytań, dlaczego opuściłem dorm tak szybko.

-Wróciłeś tylko po to, żeby wziąć którąś z nas, aby otworzyła ci drzwi, racja?- Zapytała Nina, uśmiechając się głupkowato. 

-Ja pójdę! Ja i Hoseok i tak mieliśmy iść do sklepu z kostiumami.- Powiedziała ucieszona Da Eun, a Hoseok przytwierdził jej. Poszliśmy do korytarza, a dziewczyna chwaciła za kurtkę i zaczęła ją ubierać. 

Gdy szedłem z Da Eun i Hoseok'iem zauważyłam, że są dla siebie stworzeni. Podchodząc do drzwi, dziewczyna otworzyła je bardzo szybko i wręcz wepchnęła mnie do środka. 

-W taki sposób się żegnamy.- Wszedłem do salonu, a na kanapie leżały dwie, śpiące dziewczyny. Postanowiłem usiąść przy stole w jadalnie, żeby nie wyjść na jakiegoś psychola, który przygląda im się gdy śpią.

Czekałem około 2 godzin, aż Min Cha się obudziła. Powiedziała, że pójdzie do mojego dormu, aby sprawdzić co się tam dzieje. (T/I) nadal słodko spała, a ja wszedłem na grupowy czat z chłopakami i zapytałem o coś, co zawsze chciałem zrobić.

I LIKE TACOS

Jeon Cena:
chłopaki, mogę zrobić liva na VApp??

FuckOff:
mam to gdzieś, zapytaj Namjoon'a

Joon_Jams:
spoko, chyba nic się nie stanie 

Jimmie:
LMAO TAE, TO TY USTAWIŁEŚ NAZWĘ GRUPY?

TaeGucci:
oczywiście że ja :)

Jimmie:
lol you hoe, dlaczego tacos?

TaeGucci:
nie podskakuj krasnalu

WorldwideJin:
bez wyzywania proszę

-Jungkook-ssi, co ty tu robisz? Gdzie jest Min Cha-unnie?- Zapytała (T/I), przecierając oczy dłonią, a jej włosy sterczały w każdą możliwą stronę.

Zaś miałem się, klikając nagrywanie, po czym przeglądając się odrobinę. (T/I) spojrzała na mnie zaskoczona.

-Annyeong. Jestem aktualnie w dormie Variety, ponieważ dorośli postanowili wykopać swoich maknae z ich poważnej rozmowy.- Powiedziałem i starałem się przeczytać niektóre komentarze. 

(T/I) podeszła do mnie malutkimi krokami z dość niewyraźną miną. Gdy tylko zobaczyła, że obejmował ją kadr kamery, szybko uciekła do swojego pokoju, aby się ogarnąć. 

-(T/I) właśnie obudziła się ze swojej drzemki, więc prawdopodobnie poszła się przebrać.- Odpowiedziałem na pytanie, powtarzające się w komentarzach.

Wiele komentarzy dotyczyło tego, czy Yoongi-hyung i Cha Soo-noona naprawdę są razem, przez co musiałem tłumaczyć, jak to wszyscy tutaj się kochamy, z racji, że jesteśmy jedynymi zespołami w BigHit Ent.

-Oh, (T/I) wróciła.- Powiedziałem, gdy zauważyłem idącą dziewczynę.

-Pójdę do kuchni coś zjeść. Ta drzemka była zdecydowanie tym, czego potrzebowałam. Chcesz czegoś?- Zapytała, a ja poszedłem za nią do pomieszczenia. Umieściłem telefon w miejscy, w którym fani mogliby widzieć jak robimy jedzenie, ale mogliby też nadal widzieć nasze twarze. 

-Dzisiaj oglądacie specjalny odcinek codziennego życia Jungkook'a. 



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jestem u babci i mam tylko dwie kreski zasięgu, więc cieszcie się, że udało mi się cokolwiek dodać. 


𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz