Jungkook Pov
Kiedy (T/I) weszła do naszego studia i powiedziała co, czego nigdy byśmy nie zrobili, postanowiliśmy, że będziemy siedzieć cicho, i posłuchamy co będzie robiła.
-Mam nadzieję, że będzie rapowała.- Powiedział Yoongi, poprawiając lekko swoje włosy.
-Da Eun powiedziała, że ich nowy album będzie składał się z ballad, więc raczej nie.- Odpowiedział Hoseok, a Jimin zezłościł się na spojler od starszego.
Zanim Jimin zdążył zaatakować Hoseoka, na co Namjoon i Jun byli przygotowani, usłyszeliśmy piękny głos zza ściany.
- To naprawę (T/I)?- Usłyszeliśmy Taehyung'a, któremu z wrażenia aż opadła szczęka.
-Na serio miałem nadzieję, że będzie rapowała.- Powiedział Yoongi, ale od razu ucichł, po tym jak usłyszał jak dziewczyna cicho wypowiada swoje imię, przed krótką częścią rapu.
Namjoon zaklaskał w dłonie, a ja uśmiechnąłem się szeroko. Spodziewałem się tak pięknego głosu, po studentce SOPA. Jin chciał wejść do jej studia i dać jej wielkiego przytulasz, ale zatrzymał go dźwięk kichnięcia, dochodzący z pomieszczenia obok. Dziewczyna prawdopodobnie zacznie nagranie od nowa, ponieważ kichnięcie nie brzmiałoby dobrze w albumie.
-Wracajmy do pracy.
Następnego dnia~
Ootd moi drodzy ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zmęczona, wyszłaś razem z dziewczynami z waszego dormu. Gdyby nie to, że wczoraj musiałaś zostać dłużej w studiu przez te wszystkie nagrania, mogłabyś jeszcze pospać.
-(T/I), dzisiaj pracujemy nad nową choreografią.- Powiedziała Da Eun, a ty pokazałaś jej 'okej' ręką, ziewając przy tym.
-Oh, annyeong, Variety!- Usłyszałyśmy Jina, który szedł w naszą stroną z wielkim uśmiechem.
-Annyeong, co tutaj robisz?- Zapytała Cha Soo, a chłopak opowiedział jej całą historie na temat tego, jak to Namjoon postanowił 'przypadkiem' zbić większość naczyń jaką posiadali.
-Idziecie studia tanecznego?- Zapytał Jin, na co pokiwałyśmy głowami, machając mu na do widzenia.
Droga do pomieszczenia sprawiała wam mały problem, ponieważ szłyście na w pół przytomne. Każda z was była zmęczona, a różne rzeczy, które stały wam na drodze, wcale nie ułatwiało dojścia do sali. W trakcie można było słyszeć, jak Da Eun mówiła Ninie, że jej piosenka jest lepsza, ponieważ włożyłaś w tworzenie jej więcej serca.
-Okej dziewczyny, zaczynamy.- Usłyszałyście podekscytowaną Min Cha'e, która zaklaskała w dłonie i podbiegła do odtwarzacza muzyki.
Czekajcie, mamy w ogóle piosenkę, do której mamy układać taniec?- Zapytała Nina, na co wszystkie dziewczyny spojrzały się na ciebie, a ty w tym czasie wiązałaś włosy w wysoką kitkę.
-(T/I), przygotowałaś już piosenkę?- Zapytała Min Cha, a ty zamrugałaś szybciej. Przypomniało ci się właśnie to, co zapomniałaś dodać na listę 'do zaliczenia'.
-M-mian, zdążyłam zrobić tylko nasze solowe piosenki. Możecie dać mi jakieś sugestie, jak ma ona wyglądać?- Zapytałaś, skierowując wzrok na swoje stopy.
-Oczywiście, że musi być słodka! Chciałabym rozpocząć album od jakiejś żywej piosenki.- Powiedziała Min Cha, posyłając ci szeroki uśmiech.
Pokiwałaś głową, po czym wyszłaś z pomieszczenia, aby udać się do studia. W drodze, przyszło ci do głowy kilka pomysłów na tą 'żywą piosenkę'.
-Która to już piosenka, którą zrobię sama?- Zapytałaś sama siebie, po czym weszłaś do studia, w którym wczoraj pracowali członkowie BTS.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dobra, jednak będą trzy części, ponieważ w trzeciej ma pojawić się ten 'one shot'. Mam nadzieje, że to wam nie przeszkadza!
CZEKAJCIE DO WALENTYNEK!Edit: Jak chcecie, aby wyglądał ten one shot? Bo nie mam tak troch pomysłu X'D.
Pomyślałam, że może to być kontynuacja tego, na czyn skończy się rozdział, albo np. randka walentynkowa z Jungkook'iem. Nie wiem, dawajcie jakieś pomysły :*~enjoy ^^
CZYTASZ
𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ
Fanfiction(𝚃/𝙸) 𝚓𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚘𝚜𝚝𝚛ą 𝙲𝚑𝚊 𝙴𝚞𝚗𝚠𝚘𝚘, 𝚔𝚝ó𝚛𝚊 𝚗𝚊𝚛𝚎𝚜𝚣𝚌𝚒𝚎 𝚣𝚍𝚎𝚌𝚢𝚍𝚘𝚠𝚊ł𝚊 𝚜𝚒ę, 𝚊𝚋𝚢 𝚝𝚊𝚔ż𝚎 𝚣𝚘𝚜𝚝𝚊ć 𝚒𝚍𝚘𝚕𝚔ą. 𝙹𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚣ęś𝚌𝚒ą 𝚍𝚣𝚒𝚎𝚠𝚌𝚣ę𝚌𝚎𝚐𝚘 𝚣𝚎𝚜𝚙𝚘ł𝚞 𝚅𝚊𝚛𝚒𝚎𝚝𝚢, 𝚛𝚘𝚣𝚠𝚒𝚓𝚊𝚓ą𝚌𝚎�...