IG + 20

76 7 1
                                    

Liked by parkjihoonie, k

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by parkjihoonie, k.daniel, baejinyoung_, leedaehwi, park_woojin and 2,105 others

lyaa_kang   dia suka ambil gambar kita tak comel hm .
view all 115 comment
parkhyunmiin tak comel benda , untunglah crush notis . aku bila lagi 😩
parkjihoonie awak comellah ❤️
cloudswoon  @parkhyunmiin awak tunggu saya ke ? 😏











yujin melihat post lya dan mengetag jihoon , hatinya mula rasa membara sahaja  . iphone nya ditutup dan di hempas ke katil  . pelbagai rancangan dia hendak membuat pada lya  ,   " kau tunggu apa aku akan buat lepas ni " 






















" oh , jihoonie "  panggil lya setelah nampak jihoon menunggu dirinya di hadapan rumah  .   " panggilan oppa ke , chagi ke , aegy ke baru comel "  kata jihoon dengan cebik  .


" nantilah lya pilih mana satu sesuai dengan jihoonie "  senyum lya  .   jihoon meletakkan tapak tangannya di pipi lya .


" saya panggil awak aegy , jadi aegy tu saya dah cop untuk awak  "   senyum jihoon  . lya mula kemerahan pipinya , jihoon tergelak melihat lya mula merona kemerahan di pipi  .



" janganlah merah sangat , nampak macam awak pakai pemerah pipi banyak sangat  "  kata jihoon sambil usap pipi lya , mana taknya . lagi anda usap lagi merah pipi orang tu .


" jom lah kita gerak pergi sekolah "  ajak jihoon , lya mengangguk gagap sedikit . jihoon mula ketawa kecil .


" janganlah macam tu , jom kita pergi sambil pegang tangan " ,  jihoon mula memberi tangan pada lya untuk pegang bersama .  lya terus memegang tangan jihoon sambil berjalan menuju ke hentian bas  .




" malu lah nak pegang "  kata lya , ramai pula tu pelajar duduk situ sambil menunggu bas sampai  .



" gwechana , kita sorok tangan ni "  kata jihoon , terus dia kebelakangkan tangannya dan lya ke belakang .



tak lama selepas itu , bas sudah tiba . ramai pelajar sibuk beratur untuk naik ke dalam bas .  ramai juga yang naik ke bas menyebabkan tiada tempat duduk untuk mereka berdua .



" kita berdiri sahaja lah "  kata jihoon , terus berdiri di sebelah lya .  " kalau rasa orang ada sentuh ke bagi tahu saya tahu "  pesan jihoon , lya mengangguk tandanya okay  .

























" bestnya lya , dapat bersama dengan crush "   kata hyunmin  . jinyoung dan daehwi hanya mampu melihat dari jauh sahaja .



" kan , jihoon hyung tu bukan nak berterima kasih dengan kita .  kan jinyoung " ,  jinyoung mengangguk setuju .



" tch , nanti aku suruh lya cakap dengan jihoon  untuk ucap terima kasih "  kata hyunmin  .   baru sahaja dia hendak masukkan cebisan roti yang terakhir sudab di ambil oleh seseorang  .



" saya ambil ni ye , terima kasih "  senyum sungwoon sambil kenyitkan matanya  . 



" weh , aku nak tanya . siapa tu ?  "  kata hyunmin blur dengan kejadian tadi .


" tu sungwoon hyung . kau punya crush "  kata daehwi  .  susah dapat kawannya yang blur ni  .


" yeke , dia makan sisa aku . tak rasa kotor ke ?  "   tanya hyunmin , rasa kasihan pada crushnya kerana makan sisanya  .



" bagi dia tak , kitaorang tengok geli   "  kata daehwi dengan muka jijikan di beri  .

" yah crush aku tu , mana tahu dia bakal suami aku  "   berangan hyunmin 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" yah crush aku tu , mana tahu dia bakal suami aku  "   berangan hyunmin  . belum apa - apa , daehwi bangun dari meja mereka dan berlalu pergi  . rasa jijik tu jinyoung pun tahu macam mana  .


" yah tunggu lah aku "  kata hyunmin , dia berlari menuju ke arah daehwi dan jinyoung  .  kasihan sahabat anda yang tengah berangan , member tak support  .













+tbc

tag   LyaaHoon

𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦  [ 𝐩𝐚𝐫𝐤 𝐣𝐢𝐡𝐨𝐨𝐧 ]Where stories live. Discover now