IG + 37

72 2 3
                                    

—

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.












" pelajar semua , sila duduk tempat masing - masing . saya nak kenalkan kamu semua dengan pelajar baru ini "  kata cikgu kim sambil tunjuk seorang pelajar lelaki yang sedang tersenyum .


jihoon yang sibuk bermain iphone nya di pandang ke hadapan , matanya tiba sahaja membulat apabila melihat pelajar lelaki itu adalah jaewon . lelaki yang lya selalu keluar apabila mereka sudah tidak bersama lagi .


" hai semua , saya jung jaewon . saya berasal dari USA dan baru berpindah ke sini . saya harap kalian boleh bagi kerjasama dengan saya dan boleh ajar saya dengan baik , saya harap kita semua boleh jadi kawan "   ucap jaewon dan terus tunduk sedikit .


mereka semua tepuk tangan setelah mendengar kata - kata ucapan dari jaewon kecuali jihoon . muka nya bengis sahaja apabila melihat jaewon , apa rancangan dia datang sini ?  motif ?


" jaewon duduk sebelah meja berdekatan dengan jihoon situ "  kata cikgu kim sambil tunjuk meja kosong berdekatan dengan jihoon  . jihoon hanya pandang sahaja jaewon berjalan dengan muka tak puas hati  .


jaewon dari tadi memandang jihoon sambil senyum sinis  . nak gaduh jangan dekat kelas jihoon  hm .


" kau kenapa pandang dia macam tu , atleast senyum lah "  kata woojin , woojin memandang jaewon sambil senyum  . jihoon sudah menjeling ke woojin .  ingat dia nak senyum tengah bengang macan tu .


" dia selalu keluar dengan lya "  kata jihoon tiba , woojin memandang jihoon dengan keadaan terkejut . srsly jihoon , kau stalker lya selalu .


" kau biar betul , kau kalah lah macam ni "  kata woojin , kurang di ajar ini anak  . orang bagi semangat malah di patahkan semangat ,  jihoon memandang woojin dengan muka nak sahaja aku celup muka kau dalam lubang jamban ..


" kau nanti sia - sia hidup  "  kata jihoon bisik . jaewon di sebelah hanya senyum sinis sahaja , sakit hatilah tu jaewon kesayangan lya datang tanpa di undang  oleh jihoon  .













" hi lya "  tegur jaewon setelah berada di kelas lya . lya memandang dengan wajah terkejut tambahan teruja melihat jaewon sekolah bersama dengannya , akhirnya tercapai impian jaewon nak sekolah dengan lya bersama .


" jaewon , bila pindah "  senyum lya gembira , jaewon tersenyum melihat lya gembira . dia memberi lya sebungkus roti serta susu strawberri kesukaan lya  . lya mengambil roti dan susu kesukaannya ,  " kemarin jaewon daftar lepastu harini dah boleh masuk "  sengih jaewon .


" lepasni boleh lah ajar lya matematik dengan bahasa inggeris " ,  senyum lya tidak lengkang di bibirnya . suka dia bila melihat jaewon sekolah bersama dengannya .


boleh sudah dia tunjuk lagak dekat yujin yang dia dapat lagi bagus . jihoon apalah sangat , kau nak ambil tu ambil sahajalah . hak orang juga dia nak ambil , kalau dia nak ambil jaewon memang dia hancurkan yujin tu .


tapi jihoon masih lagi dia rasa sayang dan nak juga dia peluk dan pegang tangan jihoon seperti dahulu kala . dapat ke dia bersama dengan jihoon semula , hatinya sakit sangat melihat jihoon dengan yujin bersama .










+tbc





hi readers , mian lambat updated . ni pun ada juga tengok idea dari heroin kang lya hehe . dia pun banyak bagi idea menarik , by the way author cuba post bulan puasa ni k .

thanks sebab membaca story ni even ada sedikit hambar ke en en .



tag  LyaaHoon


𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦  [ 𝐩𝐚𝐫𝐤 𝐣𝐢𝐡𝐨𝐨𝐧 ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora