IG + 36

58 1 2
                                    




" ada apa hyung nak jumpa kami "  tanya jinyoung , hyunmin membalas anggukkan tanda setuju apa di katakan si jinyoung .


" hyung nak korang dengar masalah ni , at least hyung ada backup "  kata jihoon lemah . dari tadi hanya sandarkan dirinya di kerusi sahaja .


" kalau hyung tak buat salah , kami akan backup . kalau hyung buat salah , macam mana kami nak backup "  kata jinyoung  . jihoon menghela nafas berat , " ikut koranglah nak percaya ke tidak tapi hyung jujur yang hyung tersepit sekarang ni ".


" hyung tersepit apa ?  pintu ke ?  "   tanya jinyoung , hyunmin mula mencepuk belakang kepala jinyoung . kenapa dapat kawan sangat bengap lagikan bangang .


" bukanlah , hyung tersepit nak lindungi lya dari yujin  " 


" yujin ?  kenapa dengan yujin sunbae ?  "  kini hyunmin pula bertanya . pasal yujin mesti dia tahu kenapa jihoon jadi seperti ini .


" yujin tak bagi sunbae dekat dengan lya , kalau dekat habis lya dia buat sesuatu sampai lya mati dekat tangan dia "   kata jihoon , mereka berdua mula terkejut apa di jelaskan oleh jihoon  .


" hyung kita kena buat sesuatu ni "   kata jinyoung . hyunmin mengangguk setuju lagi , ni pasal hidup dan mati lya . sesuka hati dia sahaja hendak bunuh anak orang .


" yujin tu kan masih mental lagi  , kenapa diorang keluarkan dia cepat "  kata hyunmin ,  " yeke ? dari mana kau tahu ni "  tanya jinyoung  . jihoon pun pelik , mental ?


" yujin ni sebenarnya ada sakit mental , bila dia suka akan seseorang dia sanggup buat apa sahaja untuk dapatkan seseorang yang dia suka , contohnya sunbae . macam ni lah jadinya  "  kata hyunmin sambil peluk tubuh  .


" jinjja ?  bahaya ni , kena buat report dekat hospital sakit jiwa sebab yujin buat kerja gila "   kata jinyoung  .


" apa kata kita buat macam ni  " .









" gomawo , daniel sebab tolong aku uruskan hal sekolah dekat sini " senyum jaewon .  " cheonman , kalau ada apa - apa  . call aku tahu  "   kata daniel . jaewon mengangguk dan senyum .


daniel terus berlalu pergi tinggalkan jaewon seorang diri di depan pejabat pelajaran  .  dia mula rasa bahagia bila dia berada di sisi lya , bahawa dia akan berpindah ke sekolah lya  dan menjadi senior pada lya  .


senang dia , jaga lya untuk daniel , daniel yang merancang untuk bersekolah di situ dan menjaga lya dengan baik - baik  .



" saya tak sabar nak jaga awak dan lindungi awak , lya "  terus jaewon masuk ke dalam keretanya  dan berjalan menuju jalan ke simpang rumahnya  .









+tbc






tag    LyaaHoon

𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦  [ 𝐩𝐚𝐫𝐤 𝐣𝐢𝐡𝐨𝐨𝐧 ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora