IG + 88 [ S2 ]

44 2 10
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



enjoy , kalau bersemut kat katil tu maknanya fanfic author lah tu buat gula berterabur HAHA















" awak teman saya ye pergi kampus sebab harini saya tak ada kelas tapi ada assigment dengan ahli kumpulan " , lya mengangguk sahaja . dari semalam jihoon berkata seperti itu .

" siapa kumpulan awak tu ? "

" awak kenal daeun je "

" eish , sikit dia je ada  "

" awak bolehkan buat apa yang awak nak  "

" betul ni  , tunggu dan lihat apa saya akan buat dekat daeun "

jihoon sudah ketawa kecil melihat lya , dalam hatinya mula rasa comel sahaja melihat lya dengan berpeluk tubuh dan mulutnya di muncung sedikit . seperti memikirkan sesuatu .

" jom masuk  "  ajak jihoon sambil pegang tangan lya , lya terus paut lengan jihoon , jihoon senyum sahaja kelakuan lya . manjanya comel sahaja  .

" oh , jihoon dah sampai dengan yeochin "  kata yohan , baru sahaja daeun senyum mendengar nama jihoon . perkataan yeochin buat dia masam muka semula .

" sibuk je "  bisik daeun perlahan , jihoon mengambil tempat di hadapan yohan dan lya mengambil tempat di sebelah jihoon  .

" gwechana ? " tanya jihoon melihat lya mula masam muka melihat daeun berada di belakan yohan  . kenapa mesti ada dia ?

" gwechana , saya tahu nak buat apa dengan dia " bisik lya , jihoon senyum sahaja melihat lya . ada - ada sahaja lya ni . sepanjang mereka sibuk membuat bahagia sendiri , lya hanya memandang sahaja daeun , takut - takut tengok jihoon  . tak lama lepas itu daeun bangun dari duduknya menuju ke jihoon .

lya mula merapatkan dirinya dengan jihoon , baru sahaja hendak ke jihoon lya menyuruh daeun berhenti  .  " tak perlu kot nak rapat sangat dengan jihoon , cukuplah dengan jarak ni " perli lya , jihoon sengih sahaja , dia biarkan sahaja lya berkata seperti itu .

" orang nak tanya pasal ni , jihoon nampak ke apa yang di tulis ? " tanya daeun pada jihoon . lya memandang jihoon , jihoon mengangguk iya .  " saya nampak saja tulisan tu " kata jihoon . lya senyum sinis  .

jihoon mula terangkan pada daeun dengan jarak agak jauh bagi jihoon dan lya , lya hanya mendengar sahaja apa di jelaskan jihoon . daeun mula kembali ke tempatnya sempat lagi di menjeling lya .

" awak terangkan tu , tergugat saya "

" ye eh ? nanti saya ajar awak pula nae "































" jihoon ah , taknak pergi makan sesama dengan kami " ajak yohan , daeun mula menunggu kata -kata jihoon . " gwechana , jihoon dah janji dengan yeochin jihoon yang kami nak makan sesama , mianhae " .

yohan mengangguk faham , terus mereka semua pergi dengan arah masing - masing . daeun memandang kebelakang melihat lya dan jihoon , dia mula rasa putus asa dengan lya .

" daeun , cepat sikit " jerit yohan , daeun terus memandang hanya mengangguk sahaja . terus dia berjalan menuju ke yohan dengan yang lain . daeun mula rasa tiba masanya untuk berundurkan dirinya untuk tidak rampas dan cuba tak akan suka jihoon .

" sekarang dah pandai awak " , lya mula dengan gaya bongkaknya .  " well ni lya , siapa rampas jihoon . habis kena " kata lya , mereka berdua mula ketawa .

" gomawo sebab lindungi saya dari daeun "

" gwechana , yang penting dia dah pergi . harap dia berundur "

kata lya , dia mula makan aiskrim semula . nasib tidak cair kalau cair memang dia suruh jihoon beli lagi . lya memandang jihoon dengan mulutnya comot . lya mengambil tisu dan mengelapnya .

" gomawo " kata jihoon , dia buat semula dengan mencomotkan bibirnya .  " lya ada lagi " , lya memandang .  " mengada lah dia ni " kata lya .

lya mengambil tisu semula , baru hendak lap jihoon terlebih dahulu meletakkan bibirnya ke bibir lya dan meleraikannya .  " memang nak comot sesama ye ? " tanya lya , jihoon mengangguk iya .







































+tbc


hi-hi , author here maaf hambar . sebab author time ni kurang idea dah hahahahahhahahahha ottokaeeeee 😭😭😭😭😭

tag  —  LyaaHoon

𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦  [ 𝐩𝐚𝐫𝐤 𝐣𝐢𝐡𝐨𝐨𝐧 ]Where stories live. Discover now