IG + 49

58 2 3
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.











" daniel , boleh tak aku nak cakap sikit " kata jaewon setelah lya masuk ke dalam perkarangan rumah mereka . daniel mengangguk iya , mereka menunggu sehingga lya sudah masuk kedalam rumah .




" kau nak cakap apa ? " 




" boleh tak , kau jangan kongkong sangat dengan lya . sampai kau jauhkan lya dengan jihoon , aku tak suka cara kau didik adik kau dengan kongkong  "  kata jaewon ,  daniel sudah mula tersengih sinis . 




" kau nak kata aku kongkong lah ?  bukan apalah , aku tak suka cara jihoon nak kan adik aku dan aku tak nak adik aku terluka  . kau pun tahukan yang jihoon tinggalkan lya bila lya sedih  " 




" aku tahu , tapi aku tahu jihoon tinggalkan dia bersebab "




" tak apalah jaewon , aku dah penatlah dengan benda ni . aku tak nak kau masuk campur urusan aku cuma aku nak kau sahaja boleh jaga adik aku lagi baik dari jihoon . aku masuk dulu "




daniel terus masuk ke perkarangan rumah dan masuk ke rumah tanpa mengucap apa - apa pada jaewon . jaewon pun sudah mula rasa menyerah , tak nak ikut rancangan daniel untuk rapat kan dia dengan lya .

















" jaewonnie , awak nak ajak saya ni ke mana ? "  tanya lya , sekarang ni daniel banyak halang lya dari terus ke hospital untuk berjumpa jihoon  .




" tengoklah " senyum jaewon dan mula memandang hadapan semula untuk fokus pada pemanduan nya . sampai sahaja di hadapan hospital , lya memandang jaewon pelik .



" kita dekat hospital buat apa ?  siapa sakit ? "  tanya lya , jaewon sudah tersenyum melihat gelagat lya . aigoo cepat betul lupa yang jihoon masih di hospital .




" awak lupa ye ?  kan jihoon sakit , jadi kita lawat jihoon kan "  kata jaewon , lya mula ingat semula .  " ha betul - betul . jihoon masih dekat hospital lagi " , terus lya keluar dan berlari masuk ke dalam hospital .




jaewon di belakang hanya senyum sahaja , untung jihoon dapat lya sebab selalu mengambil berat pasal jihoon .



" jihoon ah " panggil lya , jihoon terus terpandang apabila lya memanggil . jihoon mula senyum melihat lya , telefon di tangannya di letak ke sebelah .




" lya rindu jihoonnie "  kata lya sambil suara manja , jihoon ketawa kecil .  " nado , jihoon pun rindu juga "  , tangan lya di usap oleh jihoon . jaewon di belakang hanya menjadi pemerhatian sahaja .




" ah , jihoon . sebenarnya jaewon hantar lya dekay sini , kalau tak kita tak dapat jumpa macam sebelum ni " .




" gomawo sebab bawa lya ke sini  "  ucap jihoon dengan senyum . tiada rasa seperti bermusuhan antara mereka sudah seperti kawan baik sudah .




" aku nak cakap dengan kau boleh tak ?  "  tanya jaewon , jihoon mengangguk iya .  " boleh tak lya keluar sekejap , ada hal penting nak cakap " .




" okay  , lya tunggu kat luar "  kata lya , dia mula berlalu pergi tinggalkan mereka berdua bersama .  " apa dia ?  "  tanya jihoon , tak sabar nak tahu apa hendak di katakan oleh jaewon .




" tanniah sebab kau dapat lya semula , kau menang dan aku kalah . aku tengok lya lebihkan kau dari aku even aku banyak buat benda istimewa untuk dia tapi dia tetap dengan kau . tanniah , aku harap kau kekal dengan lya "












+tbc .





hi babysayang semua , okaylah . jom kita end kan cepat HHAHAHAHAHHA .



LyaaHoon

𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦  [ 𝐩𝐚𝐫𝐤 𝐣𝐢𝐡𝐨𝐨𝐧 ]Where stories live. Discover now