IG + 68 [ S2 ]

41 2 11
                                    

p/s  :  ni lagi panjang HAHA , Mianhae HAHA

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


p/s  :  ni lagi panjang HAHA , Mianhae HAHA .











cuti sekolah makin depan , lya mula memikirkan di mana hendak pergi keluar semasa cuti sekolah  .

" baik aku list mana tempat nak pergi semasa cuti ni "  kata lya , terus dia nengeluarkan sticky note dan pen . tiba masanya untuk mula berfikir semasa cuti sekolah apa yang perlu dibuat .

keluar dengan jihoon mesti akan ada dalam senarainya , selebihnya senarai keluar dengan orang lain  .

" sudah , kena tampal dekat sinilah "  lya menampal sticky note berwarna pink di papan putih kecil miliknya . tak sabar hendak lakukan senarai tersebut satu persatu .



-

" jihoon dah datang "  kata daeun setelah nampak jihoon mula berjalan menuju ke meja mereka semua  . mereka semua sudah sediakan laptop dan bahan - bahan untuk mula membuat assigment  .

" mianhae lambat , jom kita mulakan "  kata jihoon , terus memgeluarkan laptop dan bahan - bahan seperti mereka semua . mereka sudah mula dengan bahagian masing - masing yang telah diberikan jihoon semalam .

" jihoon - ah , ni macam mana ? " tanya daeun sambil menuju perkara tidak faham baginya  , bagaimana dan mengapa  .

Jihoon  terus memberi keterangan dan mula menanda perkara penting di bahan - bahan yang daeun dapat . daeun mengangguk dan mula membuat  .

tiba sahaja iphone jihoon berbunyi , dari lya  . terus jihoon senyum dan mengangkat , dia mula meminta diri untuk keluar sekejap . daeun di tepi mula cemburu melihat nama lya tertera di iphone jihoon .

" wae lya ? "

" awak buat apa sekarang ni ? "

" saya nak buat assigment dengan ahli kumpulan saya , kenapa lya "  suara manja jihoon tiba sahaja bermula .

" nak ajak awak keluar di sebabkan awak keluar dengan ahli kumpulan , lya nak aja- "

" gwechana , lepas jihoon habis assigment kita keluar sama - sama  "

" boleh ke ?  "

" untuk awak boleh je  "

" arraseo , jumpa awak petang ni "

" nae "

terus panggilan telefon di tutup , jihoon mula melangkah masuk ke dalam cafe semula . daeun yang beriya memerhati jihoon di pandang semula ke laptopnya  , sambung menaip kerja tersebut  .

" siapa tu jihoon  "  tanya daeun ingin kepastian , dia tak nak rancangan pikatnya pada jihoon habis hancur kalau itu adalah yeochin jihoon  .

" yeochin jihoon "  jawab jihoon selamba menyebabkan semua memandang jihoon terkejut . mereka mula rasa bersalah kerana mengenakan jihoon dengan daeun .

" jinjjayo jihoon "  tanya jeno ingin kepastian semula ,  jihoon mengangguk sambil senyum .

" mianhae sebab kami mengenakan hoon " maaf sana , mereka semua mengangguk sambil memuncungkan mulut mereka . daeun di sebelah sudah agak mesti akan ada orang cuba nak hancurkan rancangannya .

" gwechana , janji jangan nak pasang - pasangkan orang . sebelum tu siasat nae  "  pesan jihoon , yang lain mengangguk iya dan mulakan semula kerja mereka .

" jihoon nak balik awal hari tau.. "

" wu , temu janji "

jihoon senyum dan mulakan kerjanya semula , daeun hanya memandang jihoon dengan cebik . dia mula fikir hendak buat sesuatu antara mereka berdua .









+tbc

hi readers , marilah vote dan komen k . kata - kata anda adalah semangat saya untuk memperbaiki cara taip dan tatabahasa dengan betul  .

tag —  LyaaHoon

𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦  [ 𝐩𝐚𝐫𝐤 𝐣𝐢𝐡𝐨𝐨𝐧 ]Where stories live. Discover now