IG + 73 [ S2 ]

36 1 7
                                    

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.














" lya , kalau dia teks kau atau call kau buat tak tahu je tau " kata lya sendirian , dia mula mindset otaknya supaya jangan terpedaya teks atau panggilan dari jihoon  .

lya mula mengulang kaji pelajaran nya , itulah dalam senarai dia ketika sedang cuti sekolah panjang .

tiba sahaja telefonnya berbunyi tanda ada panggilan masuk . lya melihat siapa gelaran yang membuat panggilan padanya , kelihatan nama jihoon berada dalam panggilan .

" biarkan dia lya , dia buat tak tahu je kau masa balik tadi " kata lya sendiri . dia dalan keadaan masih badmood  , susah nak hilang badmood bila orang ketiga datanh tanpa di undang .

sementara jihoon pula menunggu lya menjawab panggilannya , sudah hampir 10 kali membuat panggilan masih tidak di jawabnya .

otaknya mula rasa runsing bila fikirkan , nasib assigment disuruh oleh pensyarahnya sudah siapa  . tunggu bentang sahaja di hadapan bersama ahli lain .

" esok jihoon datang rumah lya "  , jihoon menghantar terus teks tersebut pada lya  .

lya mula membaca teks tersebut , dia mencampak iphonenya ke katil  .   " lantak jihoon lah  , siapalah lya pada jihoon " kata lya sendirian . dia cuba tumpu semula ulang kaji pelajarannya .

masih sama , jihoon masih dalam pemikirannya  membuatkan dia serabut juga  . lya terus menuju ke ketilnya dan rebahkan badannya ke atas katil , teddy bear yang di beri oleh jihoon tempoh hari dia ambil dan di peluk .

terasa selesa bila peluk teddy bear di beri oleh jihoon . tanpa sedar dia sudah terlelap masuk ke alam mimpi  .











" jihoon nak pergi mana ?  tak nak makan sesama dengan ahli lain ke sebab markah kita penuh " ajak daeun , jihoon mengeleng kepalanya dan senyum .

terus dia masuk kedalam kereta dan startkan enjin kereta , dia mula bergerak keluar dari parkir menuju ke pagar besar kampus . daeun memuncung bibirnya , susah hendak ajak jihoon kerana lya sahaja .

" kalau si yeochin jihoon tak wujud , mesti jihoon selalu dengan yang lain " kata daeun , terus dia berlaku pergi menuju ke kafeteria .

jihoon mula menunggu lya di hadapan rumah dengan harapan lya keluar ternyata daniel yang keluar untuk membuang sampah .

" daniel sshi , boleh tak panggil lya  "  , daniel memberi isyarat sebentar dna berlalu masuk ke dalam .

" lya , park jihoon nak jumpa kau . kau ni beriya majuk apahal , kau ni pun satu cuba lah tari- "

" senyaplah , ye lya turun "  marah lya , daniel sudah menelan air liur kerana dengar adiknya menjerit .

" datang bulan ke ? "  fikir daniel , terus keluar dari bilik adiknya menuju ke bilinya  .

lya melihat jihoon menunggu lya di hadapan keretanya , lya mula tersenyum melihat jihoon  .

' ya allah , apalah dugaan kau bagi ni .. kenapalah dia hensem sangat ' 

terus lya terhenti senyum bila melihat jihoon memandang ke arahnya sambil senyum .

" ada apa nak jumpa saya ?  bukan ke awak dah ada kawan perempuan tu "  kata lya , dia menunduk dan bermain - main kakinya .

" awak tak nak keluar ke "  tanya jihoon , lya mengeleng kepalanya .

" mianhae sebab buat awak macam tu , saya anggap dia sebagai kawan sahaja tak lebih . saya nak sangat awak lawan dia  , saya tahu awak rasa diri awak tu tak lawa bagi saya awak paling lawa  "

" jihoon ah , jangan bagi ayat manis boleh tak ?  "















+tbc




silalah vomment untuk author 😢  vomment korang author amat hargai dan bersemangat nak improve lagi cerita akan datang  ❤️




tag  ━   LyaaHoon

𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦  [ 𝐩𝐚𝐫𝐤 𝐣𝐢𝐡𝐨𝐨𝐧 ]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt