31 ; only you

371 56 17
                                    

Suasana yang terdapat dalam cafe ini teramat lah janggal

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Suasana yang terdapat dalam cafe ini teramat lah janggal . Michan hanya memilih untuk mendiamkan diri selagi jejaka tersebut tidak memulakan perbualan .

Cara layanannya juga sudah jauh berbeza nak dibandingkan seperti selalu akibat daripada perkara yang berlaku tempoh hari .

" noona .. "

Panggil jaemin sayu . Jejaka tersebut setia menatap wajah cantik gadis di hadapannya itu . Wajahnya mesti memainkan peranan jikalau mahukan rancangannya berjaya !

" kenapa jaemin datang sini ? "

Soal michan seraya melipatkan tangan ke dada . Sesungguhnya dia berasa kurang selesa dengan kewujudan jejaka ini di sini . Namun dia turunkan egonya untuk mendengar penjelasan yang ingin dikatakan oleh Jaemin .

" jaemin minta maaf .. Jaemin harap noona tak bencikan jaemin "

Ucap jaemin tampak ikhlas sahaja di mata michan . Dia bukannya seorang pendendam dan dia juga mudah berlembut hati untuk memaafkan orang .

" jaemin cuma sukakan-- "

" jaemin tau kan jawapannya ? "

Cantas michan sebelum sempat jaemin menghabiskan ayatnya . Dapat diagak olehnya bahawa jaemin akan meluahkan perasannya yang lama dipendam .

Jaemin mengetap giginya rapat . Kenapa hati dia rasa sakit ? Semudah itu saja dia ditolak mentah-mentah .

" tak akan langsung takda secebis rasa dalam hati noona ?! "

" noona nak jujur dengan jaemin yang noona memang tak akan buka hati untuk sesiapa selain dari suami noona . Jangan cuba untuk cuba "

Selesai berkata begitu michan bangkit dari dudukannya dan terus keluar daripada cafe tersebut meninggalkan jaemin yang terpana sendirian .

" buta nya kau dengan cinta ? "

Ujar jaemin sinis . Rambut depannya diraup kasar serta diserabutkan seperti mana fikirannya . Tak pernah dalam hidupnya dia tidak mengecapi sesuatu yang hendak dimiliki dan perkara yang berlaku sekarang ni benar-benar mencabar dirinya .

.

Michan pov

Tutt tutt

Panggilan disambungkan dengan Jimin . Lama dia menunggu jejaka itu untuk mengangkat panggilannya . Dia perlukan jimin sangat-sangat saat ini, ingin sahaja dia memeluk dan meluahkan segala yang terbuku di dada .

✎ᝰ┆ 𝐌𝐎𝐃𝐄𝐋 𝐕𝐒 𝐈𝐃𝐎𝐋 Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu