Emily
- Miért kellett elmenned? - kérdeztem, miközben ettük a pepperonis pizzát.
- El simítottam egy ügyet. Egyet.
- Ezt hogy érted?
- Úgy, hogy Ashley többé nincs képben. A másik még várat magára.
- Hagyd Adam-et a francba, nem ér annyit, hogy foglalkozzunk vele! - ültem az ölébe, majd átkaroltam
- Tudod, hogy nem hagy nyugodni..
- Tudom. Hidd el, tudom. Most az számít, hogy együtt vagyunk. Dörgöljük a boldogságunkat az orra alá! - nem mondott erre semmit sem,csak megcsókolta a nyakam. Nem akartam jobban feszegetni ezt a dolgot, ezért témát váltottam.
- Beszéltél a bandával?
- Még nem volt alkalmam..
- Hívd fel őket! Biztos rosszul érzik magukat.. Részben ennek én is oka vagyok..
- Ugyan, te semmiben nem vagy hibás! Holnap reggel összehívok mindenkit, aztán beszélek velük.
- Jól teszed, én addig bemegyek a suliba, majd megérdeklődöm szabad-e még a telefonos meló. Bár azok után,hogy be se mentem az első napon, nem sok esélyt látok rá.
- Dolgozz nálam! - vettete fel az ötletet
- Mi? Nálad? - meglepődtem
- Aha. A műsoromba amúgy is elkéne egy új stylist..
- Nem is tudom Andy.. - néztem rá - Nézd, szívesen segítek, de nem fogok neked dolgozni. A média egyből felkapná, hogy a te pénzedből élek..
- A Mi pénzünk.. Ami az enyém, az a tiéd. - próbált győzködni
- Oké, ez így is van. Viszont, ha ott dolgoznék ahol te, és pénzt is adnál érte, nem érezném azt, hogy ez hosszú távon működne. Kell egy kis önállóság. Ha ez egy eladói állás, akkor az, és senki nem venne a szájára.
- Megértem, hogy miért akarod így..
- De! Ettől függetlenül, nagyon szívesen leszek a stylist, de nem kérek érte semmit sem..
- És, ha engem kapsz cserébe..? - közelebb húzott
- Abban benne vagyok.. - megcsókoltuk egymást.Hétfő reggel az egyetemmel kezdtem a napot. Viszonylag könnyű lesz visszarázódni. Remélem.
- Ah, Emily Rogers igaz? - kérdezte az új tanárom, Mr. Kitt.
- Igen, én lennék.. - kicsit elkéstem az óráról - Elnézést..-nem akartam hozzá tenni, hogy hosszú volt az éjszakám..
- Foglaljon helyet.. - nem tűnt mogorvának, korához képest. Talán az ötvenes éveiben járhat. Kissé őszes..Az óra egész csendben zajlott,legalább is nem szólíott fel senkit sem.
Amikor mindenki szép sorjában hagyta el a termet, megállított.- Mrs Rogers! Egy pillanatra.. - emelte fel az ujját a magasba
- Parancsoljon Mr. Kitt.. - léptem bizonytalanul az asztalához
- Az aktájában azt látom, hogy Adam Jones cégénél gyakornok..
- Adódott kisebb probléma, ezért kiléptem onnan.
- Értem, szerencsére a gyakorlati óra száma rendben van.. DarkBlue? - kérdezett rá. Nem is tudtam, hogy az is fel van jegyezve.
- Igen, volt velük egy kisebb tervezői munkám. Az őszi kollekciót terveztem.
- Igen, láttam a kollekciót. Páratlan tehetséged van..
- Nagyon köszönöm! - felírt valamit egy cetlire, majd átnyújtotta
- Kezdj saját karriert! Ne engedd a tehetséged kárba veszni.. Hívj bátran, és én segítek!
- Miben tudna nekem segíteni?
- A telefonszámom alatt találsz egy címet. Egy ideje már amúgy is kiadó az épület. Olyasvalakinek tartogattam, mint te. Gyere el, nézd meg!
- Én nem tudnám ezt kifizetni.. - már lemondtam róla
- Majd megoldjuk.. Részletben is megfelel.
- Rendben van, majd megnézem..köszönöm!Nem lenne rossz, de ahogy rákerestem az interneten elég flancos helyen van, és az épület maga is flancos.. Hogy engedhetném meg ezt magamnak akár részletben is?
YOU ARE READING
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
Fanfiction| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...