Emily
- Barb, mindennel megvagyunk a bemutatóra igaz? - kérdeztem, miközben sietve rohantam fel a lépcsőn, ő pedig mellettem a jegyzetfüzetével
- Igen, már csak a meghívókat kell kiküldenünk. Szeretnéd, ha valakit még meghívnánk?
- Tudod mit, igen! Írd fel a listára Benjamin Fair nevét, majd én hívom meg telefonon.
- A DarkBlue céges pasas? - meglepődötten nézett rám
- Ő, miert?
- Úgy tudtam nem szimpatizálunk azzal a céggel..
- Az azelőtt volt, mielőtt egy új vezetőt nem kapott a vállalat.
- Ah, értem. Felírom!
- Köszönöm! Most megyek, még elintézek pár telefont, aztán hazamegyek készülődni. Csak az estre jövök vissza!
- Rendben, itt találkozunk!Az irodámban felhívtam Benjamint. Nem mondtam, hogy elfogadom az ajánlatát, csak szívélyesen meghívtam a tavaszi bemutatóra.
Siettem, hogy minél előbb elkészüljek, azért egyenest haza indultam.
Közben felhívtam Andy-t.- Drágám! Most indulok haza, te még dolgozol?
- Igen, de egy órán belül én is otthon leszek.
- Ugye eljössz velem este?
- Szivem..
- Ahj, ez már rosszul kezdődik. Gyere! Ne hagyj egyedül!
- Fontos vendégünk jön a Showba, nem mondhatom le. Amint végzek én is oda megyek!
- Mindegy.. Legalább itthon leszel egy kicsit, mielőtt elindulok.
- Neharagudj rám!
- Nem haragszom szivem. Előfordulnak ilyen dolgok. - mégis rosszabb lett a kedvem
- Jólvan, megyek amint tudok!
- Szia!Otthon Mary várt.
Éppen játszott a nappaliban Lucy-val.- Anyaa! - futott hozzám tárt karokkal Lucy, mikor meglátott az ajtóban
- Életem! Hiányoztál! - szorosan magamhoz öleltem.
- Elmehetek kisasszony? Vagy szükségük van még rám? - kérdezte Mary
- Jön haza Andy, de megy is vissza, és én sem leszek itthon este. Tudnál maradni?
- Persze, semmi gond!
- Köszönöm! Megyek is készülődni.- Mehetek veled anyu? - nézett rám óriási szemekkel
- Gyere, sokmindenben kell segítened!Megfogtam aprócska kezét, és együtt mentünk fel az emeletre.
-Kicsikém, hozdd ide azt a kis rózsaszín dobozt! - mutattam Lucy-nak, aki egyből hozta is.
- Melyik nyaklánc legyen? A zöld vagy a rózsaszín köves?Rámutatott a zöldre.
- Jó izlésed van! - pusziltam meg a homlokát. Eközben Andy is megérkezett.
- Hahó! - kukucskált be az ajtón.
- Szia szivem!
- Apuciii! - rohant Andy karjaiba
- Hercegnő! Jól viselkedtél ma Mary nénivel?
- Igen apa! - huncut mosolyt vágott
- Nagyon helyes! Emily, - nézett rám. - Tényleg nem haragszol, hogy ma nem leszek veled?Bevallom, kicsit rosszul esett, de nem tudunk mit tenni. Munka az munka.
- Majd bepótoljuk valahogy. - válaszoltam, miközben magamra aggattam az ékszereket.
- Tudod, hogy elmentem volna.. De ez fontos.
-Tudom Andy, nincs gond.
- Biztos? - tette a fejét a vállamra
- Bizti! - megcsókoltam - Nekem most mennem kell, későn jövök.Felemeltem Lucy-t.
- Mary néni vigyáz rád addig, rendben Lucy?
- Oké anyu! - megpusziltam, majd Andy-től is elköszöntem.- Ah, Benjamin! - fogadtam a vendégeket, köztük Benjamin Fair-t is.
- Örülök, hogy meghívtál! Eddig minden csodásan néz ki!
- Lesznek még meglepetések!
- Na és, gondolkodtál?
- Igen, ami azt illeti ezért is hívtalak meg. Dolgozom a céggel.
- Nagyszerű! De előtte hadd mutassam be a társamat!
- Várjunk.. Azthittem egyedül vezeted a vállalatot..
- Ott jön, haláli komoly a fazon, de nagyon bírom! - mutatott a szemével a bejáratra,ahol megjelent ő.Hirtelen a levegő is megállt bennem.
- Emily, Adam Jones, a társam - ezer wattos mosollyal nyújtott kezet nekem, mintha most találkoznánk először.
- Adam.. - gyorsan elrántottam a kezem az övéből.
- Emily..
- Adam a tél elején társult velem, miután elvállaltam a DarkBlue vezetését. Tudtommal te a cégénél dolgoztál.. - mondta Benjamin
- Igen. Így volt. - teljesen elment a kedvem az együttműködéstől
- Öröm lesz együtt dolgozni veled! - mondta Adam, aki folyton bámult
- Aha, most mennem kell az öltözőbe, megnézem a lányokat hogy állnak..Nem akartam elhinni, hogy az élet megint elémsodorta ezt a barmot. Ilyen nincs!
- Minden rendben Emily? - kérdezte Barb - Elvagy merengve..
- Minden oké.. A lányok készen állnak?
- Igen. Talpig sminkben, a ruhákkal együtt.
- Szuper. Akkor megyek elindítom az estét..Tombolt bennem a feszültség.
Adam három éven át nem keresett. Azt gondoltam egy életre felszívódott az életemből.
Egyre nyugtalanabb vagyok attól, hogy itt van, és ráadásul együtt fogok dolgozni vele. Megint.
YOU ARE READING
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
Fanfiction| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...