Emily
Voltam olyan szerencsés, hogy láthattam, ahogy Adam egy része darabokra hullott.
Gyanítom, hogy nem csak a véletlen műve ez, már második alkalommal is befuccsol a terve. Itt biztos valaki szándékosan akarja ki csinálni.
Mindenesetre, áldom a kezeit. Bár megtudnám köszönni neki, amiért ezt teszi Adam-mel..Este még kissé mérgesen jött fel a hálószobába, miután a kicsik elaludtak.
- Minden rendben? - kérdeztem
- Tudod te is mi történt. Nincs semmi sem rendben. - ült le mellém
- Sajnálom. - ugyan, dehogy sajnáltam.
- Most csak melletted akarok lenni. - átfordult a másik oldalára, majd átkarolva a mellkasomra hajtotta a fejét.
- Kezdek hinni a karmában.. - mondta
- Hogy érted? - ebbe beletrafált. Minden egyes tettéért előbb-utóbb megfizet
- Amit veled tettem.. Az élet így adja vissza a pofont, hogy tönkretesz. Sajnálom, amit veled tettem! Biztos lett volna másik út minden tettemre.
- Már megtörtént. Ne rágódj rajta. Lesz jobb is.
- Ha mellettem vagy, nekem az is elég! - megcsókolta a nyakam. Az undornál szebb szó nincs, hogy kifejezzem, mit érzek.
- Hol máshol lennék..
- Tudod, azon gondolkodtam, talán Mason keverte a szart körülöttem. Mit gondolsz?
- Adam, ez a te dolgod. Nem akarok bele avatkozni!
- De én a véleményedre vagyok kíváncsi. Szerinted köze van hozzá?
- Rendes pasasnak tűnt, nem hiszem.
- Nekem gyanús így utólag. Valami nem stimmel, de ha mégis ő van emögött, biztos nem egyedül csinálta.
- Kire gondolsz?
- Fogalmam sincs Emily ki lehet. Ha valaki vagy valakik állnak e mögött, elő fognak jönni előbb-utóbb.Andy
- Mihez kezdünk most Andy? Nem kellek Jones-nak..
- Semmibaj, már úgyis csak egy valami van hátra.
- A gyár.
- Pontosan, a gyár. Nem láttam még közelről, mekkora?
- Úgy két emeletnyi, vastag beton falakkal.
- Minden emeleten őrök vannak?
- Igen, vagy 10-en mind a kettőn, plusz az épület körül.
- Nem ölhetek meg ennyi embert.. El kell onnan csalogatni őket.
- Lehetetlen. Ők az istenért sem mozdulnának onnan. Jones biztos leadta nekik a drótot,hogy a gyár közelébe se menjek.
- Igazad lehet.
- Mit fogunk akkor tenni?
- Be kell jutnunk oda. Nem öljük meg őket, csak elkábítjuk. Tudsz szerezni kloroformot?
- Sima ügy.
- Jó, elég ha a kinti őröket kábítjuk el, utána könnyebb lesz bejutni. Még valami.. Füstbombák kellenek. Legalább 10.
- Meglesz!
- Ezzel a bent lévó embereket is elkergetjük.
- Aztán? Füstben lesz az egész.. Na és?
- Bomba.. Kell egy bomba. Repülni fog ott minden!
- És, ha mi is?
- Nyugi, azt majd én irányítom, mikor robbanjon fel.
- Én nem értek a bombákhoz Andy.
- Volt kitől bent tanulnom a börtönben. Emiatt neaggódj. Szerezd meg, a többit intézem!
- Intézkedem!
- Holnap este Adam Jones vára összedől!
YOU ARE READING
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
Fanfiction| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...