27

442 38 112
                                    

-"אושר הוא לא דבר מוכן,

הוא מגיע כתוצאה מהמעשים שלך..."-

-----

השקט. 

וזה היה מוזר.

כל האנשים שירו על הגגות השתתקו.

ג'אנקוק אחז בבטנו בחוזקה, קורס לאחר רגע בחולשה אחורה לזרועותיו של אהובו ההמום.

סוהו הביט קדימה בעיניים קרועות. ממלמל לעצמו באי אימון. "ל-לא..." הוא יצא במהירות מהרכב,  לא טורח לסגור אותו ורץ אל השניים.

"ג'אנקוק, ל-למה.. למה עשית את זה?". טאהיונג בכה מתיסכול, מלטף את לחיו של ג'אנקוק מלכלך אותה בדם שנותר אצלו עוד מצ'אניול. 

הקטן לא ענה. הוא נשם בליאות. "ט-טאהיונג...כואב לי..." הוא נשך את שפתיו, עיניו נעצמות בחולשה כשפניו אפורות, חסרות צבע. ערפל מוזר מסנוור את שדה ראייתו. ראשו נשאב לכתף של הבוגר שלא ייחס חשיבות לכך שהם ישובים על האדמה המלוכלכת מדם.


"אני רוצה לדעת מי ירה על הילד!!! הרגע!!!", דמות יצאה מאחת הבנינים, גורמת לכל הצלפים להרכין ראש בבושה. אותו אחד שירה על טאהיונג יצא ממחבואו בראש מורכן, גורם לדמות הזועמת לקלוט באחת שזאת היא.

הוא כיוון את האקדח וירה באותו האיש, שצנח קדימה ללא רוח חיים.(עוד גופה. כמה שאני אוהבת בשר~)

הדמות שצעקה בקול, הורידה את האקדח שירתה בו לפני מספר שניות. היא התקרבה אל השלושה שישבו על הכביש. לחוצים ממצבו של הקטן שנפצע. אך ברגע שהיה קורב מספיק. עיניהם של כולם התרחבו מעט בהלם.

המדען.

"קים סאנג-ג'ון". חרק סוהו שיניים.

"כן". הוא חייך ברשעות. הוא הביט מטה אל הפרח שלו ואל בעלו לשעבר, חודר עם עיניו לקטן שרעד בפחד כשעיניו ננעלו בשלו. קולט את אותו אדם מהעבר. האימה שהתפשטה בו גרמה לו לפאניקה בלב. ואם לא היה פצוע עכשיו לוודאי היה מתמוטט משיגעון.

המדען ציחקק בשקט והחזיר מבט לסוהו, "יש לך בחירה אחת גנרל. או שאתה עוצר אותי עכשיו, או שאתה מסיע אותו לבית החולים. הפגיעה שלו רצינית. הצלף הכי טוב שלי ירה לו לאיזור הבטן, כך שאני מקווה שהוא יהיה בסדר". אמר בגיחוך.

סוהו נשף בכעס. הוא באמת יכול לתפוס את קים סאנג-ג'ון. נשארו לו רק שלושה צלפים, את השאר טאהיונג פצע או גרוע מכך הרג ברוב כעסו. אבל... ג'אנקוק?

הוא התעלם לגמרי מהמדען הזקן והתכופף אל טאהיונג, "הוא צריך בית חולים, מהר!." טאהיונג התעשט עד כמה שיכול היה, והרים את הקטן בזרועותיו, הולך במהירות לעבר המכונית.

סוהו הסתובב בפעם אחרונה אל המדען, "זאת לא פעם אחרונה שניפגש. ובפעם הבאה," מבטו היה נחוש, "אתה תיכנס לרכב שלי."

Husband's Flower|۷ƙWhere stories live. Discover now