N B H P 15 💢

2.4K 193 72
                                    

*Dalam perjalanan*

Boboiboy dari tadi perasan yang Fang asyik mencuri-curi pandang dirinya sambil menahan tawa, entah apalah yang lawak Boboiboy pun tak tahu.

"Woi landak!! Kau asal?!! Sakit mental eh?!!"soal Boboiboy bengang sambil menyiku lengan Fang. Fang masih lagi menahan gelaknya menjadikan Boboiboy geram dan berniat ingin menumbuk muka Fang. Tetapi belum sempat Boboiboy melakukan apa-apa, tawa Fang telah pun meletus.

"Pfft-- Aku tak sangka, budak nakal yang paling ungkal ni rupanya, ada bantal busyuk!!"ejek Fang yang sudah ketawa macam orang tak betul sehingga Boboiboy yang mendengarnya hanya mampu menoleh ke arah lain untuk menyorokkan wajahnya yang sudah memerah dari dilihat Fang.

"K-kan aku dah cakap, tu anak patung akak aku!! Aku bawa sebab nak bagi balik pada dia!!"marah Boboiboy tanpa menoleh ke arah Fang tetapi Fang masih lagi mentertawakannya.

"Yelah Boboiboy, apa-apa jelah..."balas Fang akhirnya tetapi masih lagi tidak dapat memuaskan hati Boboiboy. Boboiboy menoleh ke arah Fang dan menolak badan Fang dengan agak kuat tetapi tidak mempunyai sebarang efek pada Fang. Malah Fang sempat tersenyum dengan senyuman mengejek pada Boboiboy

"Dahlah!! Tak payahlah ketawakan aku!! Kureng asam punya landak!!"marah Boboiboy lantas menolak Fang lagi sehingga Fang tergelincir dari jalan. Sebelum jatuh, Fang sempat menarik tangan Boboiboy menjadikan Boboiboy jatuh bergolek bersama-sama dengan Fang ke dalam kawasan berumput.

(BUKK!!)

"Aduh!!"

Boboiboy yang dapat rasakan seperti seseorang sedang menghempapnya membuka matanya perlahan-lahan. Hampir-hampir saja Boboiboy menjerit apabila melihat Fang yang berada di atasnya. Wajah Fang juga amatlah dekat dengan wajah Boboiboy sehingga Boboiboy dapat rasakan hembusan nafas Fang.

"F-Fang?? Apa yang-- Umph!!"

(CHUPP~)

Tanpa sebarang izin, Fang terus menyambar bibir Boboiboy membuatkan Boboiboy terkejut dan langsung menolak dada Fang tetapi Fang enggan melepaskan bibir Boboiboy. Sebaliknya Fang mula menggigit bibir bawah Boboiboy dengan agak kuat sehingga Boboiboy secara refleks membuka mulutnya. Fang mengambil peluang ini untuk memasukkan lidahnya ke dalam mulut Boboiboy.

"Weh?!! Asal dia masukkan lidah dia dalam mulut aku siot?!!"soal Boboiboy pada dirinya sendiri.

Setelah beberapa minit Fang meng'kisshu' Boboiboy, Boboiboy memukul-mukul dada Fang apabila dia rasakan yang oksigennya semakin berkurangan. Fang melepaskan 'kisshu'an dengan tidak relanya.

"Amacam? Seronok ta--"

(SPRETT!!)

Belum sempat Fang menghabiskan soalannya, Boboiboy sudah pun menyemburkan air minumannya pada muka Fang sehingga muka dan baju Fang (sikit) basah. Boboiboy menolak Fang sehingga Fang jatuh dari atasnya dan bingkas bangun. Boboiboy memandang Fang dengan muka datar.

"Bangang punya landak, aku dah cakap jangan buat macam tu, buat juga... Ambik kau basah lencun pagi-pagi buta macam ni..."ucap Boboiboy lantas menyilangkan kedua-dua tangan di dadanya. Manakala Fang pula mula smirk dalam diam.

"Eleh~ Sukalah tu kena kisshu dengan aku~"balas Fang yang dengan ingin menggoda Boboiboy.

"Excuse me?!! Suka?!! Jangan nak merepek boleh tak?!! Kau tu dahlah pagi tadi entah gosok gigi ke tak tiba-tiba kisshu aku, kau fikir apa ha?!!"soal Boboiboy bengang. Tetapi tanpa Boboiboy sedar, pipi 'chubby'nya... Telah pun memerah menjadikan Fang yang melihatnya tergelak.

"Yelah, kalau kau tak suka mesti kau dah tolak dan marah aku betul tak? Ini tidak, sampai tiga minit aku kisshu kau, kau tak buat apa-apa pun..."balas Fang yang sengaja mengusik Boboiboy sehingga Boboiboy semakin malu dan memusingkan badannya ke arah bertentangan.

ɴᴀᴜɢʜᴛʏ ʙᴏʏ ᴠs ʜᴇᴀᴅ ᴘʀᴇғᴇᴄᴛ (ғᴀɴɢʙᴏʏ ғᴀɴғɪᴄ) ✓Where stories live. Discover now