N B H P 20 💢

2.2K 193 77
                                    

(PAMM!!)

"Siapa bagi kau kebenaran masuk bilik aku ha?!! Kan aku dah cakap jangan masuk bilik aku!!"soal Boboiboy sambil membaling bola sepaknya ke arah Fang dengan kasar.

"Memang kau tak bagi, tapi mak kau bagi. Jadi apa aku boleh buat? Aku ikut je..."jawab Fang dengan selambanya sambil mengelak dari serangan Boboiboy. Boboiboy menjadi sakit hati apabila melihat balingannya tidak mengenai Fang. Fang tersenyum dengan senyuman mengejek ke arah Boboiboy.

"Tak kena~"ejek Fang yang sengaja menaikkan kemarahan Boboiboy. Boboiboy menggenggam penumbuk dan mencari apa-apa lagi yang boleh dibaling pada Fang tetapi tidak menjumpai apa-apa. Akhirnya Boboiboy terduduk di atas lantai dan memeluk lututnya akibat terlalu malu.

"Dahlah... Janganlah tengok... Aku malu tau!!"marah Boboiboy dengan suaranya yang agak bergetar menjadikan Fang yang mendengarnya terkejut dan segera bangun dari posisi duduknya lalu menghampiri Boboiboy.

"W-weh Boboiboy, kau... Okay tak ni??"tanya Fang risau sambil menepuk sedikit bahu Boboiboy tetapi Boboiboy enggan menjawab. Fang menjadi semakin risau dengan Boboiboy. Tiba-tiba Fang mendapat suatu idea dan mengambil tuala yang masih tersangkut di bahunya lalu diselimutkan Boboiboy menggunakan tuala itu.

Perlahan-lahan Boboiboy mengangkat kepalanya dan memandang Fang dengan pandangan hairan. Belum sempat Boboiboy membuka mulut, Fang terlebih dahulu telah mentertawakan Boboiboy.

"Boboiboy kau pfft!! Kau nangis ke?!! Biar betik hahaha!! Baru naked depan aku je dah nangis, nanti kalau--"

"Ish!! Mana ada aku nangis!! Akukan baru lepas mandi, mestilah muka aku basah Ish!!"potong Boboiboy yang sudah merah mukanya dan menolak badan Fang lantas bangun dari posisi duduknya.

"Eleh, dah malu nak menipu pula pendek ni. Aku nampak kot kesan air mata kat pipi kau tu. Ingat aku rabun?"balas Fang dengan selambanya menjadikan Boboiboy semakin naik angin dan memusingkan badannya menghadap Fang.

"Kau memang rabun pun landak!! Dah, pergi tengok pintu sana!! Aku nak pakai baju!! Dan satu lagi, aku tak pendek, kau tu je yang perasan tinggi!!"marah Boboiboy sambil menunding jari telunjuknya pada Fang manakala Fang hanya smirk.

"Perasan tinggi, huh??"soal Fang perlahan sambil berjalan mendekati Boboiboy menjadikan Boboiboy sedikit takut dan perlahan-lahan mengundurkan dirinya ke belakang sehingga kakinya terkena bahagian tepi katilnya.

"Kau ni je yang pendek tapi tak sedar diri... Betul tak?"ujar Fang sambil mengangkat dagu Boboiboy agar dia dapat lihat wajah Boboiboy dengan lebih dekat. Boboiboy yang melihat wajah Fang amat dekat dengannya sudah blush.

"Kau ni kiyut kalau kau nak tahu... Lagi-lagi bila kau berkemban macam perempuan macam sekarang ni..."ujar Fang dengan nada perlahan sambil melepaskan dagu Boboiboy kemudian memegang kedua-dua bahu Boboiboy.

"Aku nak 'makan' kau boleh~?"tanya Fang yang sengaja ingin menggoda Boboiboy membuatkan Boboiboy yang mendengarnya terkejut.

"Ha?!! Kau nak ap-- Umph!!"

Belum sempat Boboiboy menghabiskan soalannya, Fang telah pun menyambar bibir Boboiboy dan menolak Boboiboy sehingga Boboiboy terbaring di atas katil. Posisi sekarang, Boboiboy terbaring manakala Fang berada di atasnya.

"Fhang!! Lhehhpasss!!"

Fang langsung tidak menghiraukan kata-kata Boboiboy, sebaliknya dia mula memasukkan lidahnya ke dalam mulut Boboiboy. Alang-alang Boboiboy dah buka mulut, apa salahnya ambil kesempatan betul dok?

Fang mula meneroka semua bahagian di dalam mulut Boboiboy membuatkan Boboiboy tidak selesa dan terus menolehkan wajahnya ke tepi sehingga kisshuan terlepas. Boboiboy mengalihkan pandangannya ke arah Fang.

ɴᴀᴜɢʜᴛʏ ʙᴏʏ ᴠs ʜᴇᴀᴅ ᴘʀᴇғᴇᴄᴛ (ғᴀɴɢʙᴏʏ ғᴀɴғɪᴄ) ✓Where stories live. Discover now