12 ⚠

825 50 10
                                    

I edit this chapter and it's no longer that SPICY hehehehe.

Love you.

AND! PLEASE VOTE ㅠㅠㅠㅠㅠ JANGAN BACA KALAU TAKNAK VOTE. HATI GUE SAKIT ANJIR ㅠㅠㅠㅠㅠ

---

Jarum jam sudah menunjukkan lebih dari pukul satu pagi. Satu tubuh yang sedang tersandar lemah di kerusi penumpang ditatap dengan penuh rasa sayang. Bau alkohol yang kuat merebak di setiap sisi ruang kereta BMW iX3 ini. Untunglah si pemandu tidak semabuk si penumpang. Dengan berbekalkan mata yang masih jelas penglihatannya, pedal minyak ditekan.

Kereta mula meluncur ke atas jalan raya dan membelah dinginnya malam.

"What a beautiful night, Bella." Bangchan bergumam perlahan. Wanita yang sudah mabuk sepenuhnya itu dipandang sekilas. Tangan Bella yang terletak manis di peha, diraih perlahan.

"Fuck off!" Dalam keadaan sedang mabuk pun, Bella masih sedar jika tubuhnya disentuh. Bangchan tidak lagi mencuba untuk memegang wanita itu selepas dimaki.

Kereta meluncur laju hingga sampai di hadapan pagar rumah Bella. Wanita mabuk itu tidak turun dari kereta kerana sudah tidak bermaya. Oleh kerana kasihan, Bangchan mencari cara untuk membantu wanita itu masuk ke dalam. Sebaik saja Bangchan turun dari kereta, seorang lelaki muncul dari dalam rumah. Dengan luka di wajah, tatapan tajam, rantai di leher dan pakaian serba selekeh, dia datang mendekati Bangchan.

"Kau siapa?" Tegang nadanya bertanya Bangchan.

"Aku kawan Bella. Kau suami dia ye? Bella-"

dushhh

Satu tumbukan dilayangkan pada wajah Bangchan. Anehnya lelaki itu tidak membalas kerana dia sedar kalau dia salah. Bawa keluar isteri orang dan pulangkannya dalam keadaan mabuk. Ini bukan soal cinta atau tidak. Tapi suami mana, bahkan lelaki mana yang suka melihat perempuan yang pulang lewat malam dalam keadaan seperti ini.

Minho mendukung Bella keluar dari kereta Bangchan. Tanpa banyak kata, dia gendong lekas wanita itu masuk ke dalam rumah lalu bawa naik ke atas. Pintu bilik Bella dibuka luas lalu dia baringkan tubuh perempuan itu ke atas katil. Hairan. Bella tidak memberontak pula ketika Minho menyentuhnya. Mungkin wanita itu sudah pengsan.

"Lama saya tunggu awak. Jisung sampai merajuk.. Tidurlah.." Selimut ditarik hingga ke dada. Mata Minho terkunci melihat tubuh wanita itu. Seperti ada yang melonjak naik di tubuhnya. "B..Bella.." Minho berusaha menahan dirinya dari berbuat apa-apa yang boleh menjurusnya ke dalam masalah. Dia segera turun dari katil Bella.

"Minho.." Mendengar namanya disebut membuat jiwanya semakin meronta tidak menentu arah. Minho menoleh semula kearah Bella. Wanita itu berusaha membuka blazer yang terasa risih di tubuh dalam keadaan mata tertutup. "Minho.." Sekali lagi Bella memanggil nama suaminya. Minho terkaku untuk beberapa saat.

Kakinya berjalan semula kearah katil lalu membantu Bella membuka blazer. Nafsu Minho semakin tak terkawal setelah melihat pakaian apa yang ada di sebalik blazer itu. Siapa sangka Bella hanya memakai strapless crop top sepanjang hari ini. Blazer tadi dicampak ke lantai.

"Bella.." Minho menelan air liurnya. Tubuh menawan wanita itu benar-benar serupa dengan apa yang Minho bayangkan. Malah lebih menawan dari yang dia sangkakan. Dengan keadaan bilik yang dingin, tambah pula dengan Bella yang separuh terdedah bahagian atasnya, Minho tidak mampu menahan diri lagi. "Awak bayar balik kesalahan awak ye?" Bisik Minho sebelum melumat bibir isterinya.

© MY SIRIUSWhere stories live. Discover now