13

413 44 12
                                    

TW // RAPE MENTION WORDS

Hi.

So masa tulis chapter ni, aku tak tahu kenapa but aku tak ada feel langsung. Jadi kalau chapter ni a bit (a lot) bored. I'm sorry.

HAHAHAHAHAHAHA NO NO I'M REALLY SORRY. BUT CHAP NI PANJANG YE.

Enjoy reading ya even tak memuaskan.

---

"Wait what?"

"Saya cakap, jangan jumpa saya lagi." Bella menolak kasar tubuh Bangchan dari masuk ke dalam butiknya. Niat lelaki itu datang adalah untuk memberikan sup yang dibeli. Dengan alasan kerana Bella mabuk semalam. Namun kedatangannya ternyata tidak diterima dengan baik oleh, Bella.

"Bella, bukan saya! Saya tak buat semua tu. I've never touch drunk—"

"Shut the fuck up! Stupid me for believing guy that I just meet. Bersyukur sikit saya tak buat laporan atas awak dengan tuduhan merogol. Mulai sekarang, kaki awak haram untuk jejak kedai saya. Now fuck off!" Lalu pintu kedai ditutup. Bella berjalan masuk ke ruangannya dan mengendahkan Yoobin yang hanya diam tidak masuk campur.

Di dalam ruangannya, Bella hilang akal. Timbul rasa khawatir di hatinya. Bagaimana tidak? Pagi tadi dia bangun, tubuhnya dipenuhi dengan begitu banyak kesan keunguan di leher. Pakaiannya juga tidak dikenakan dengan betul. Bella yakin kalau pakaiannya pernah dibuka lalu dipakaikan semula. Dan perempuan itu 100 peratus yakin kalau Bangchan lah pelakunya.

Bukan setakat kesan keunguan saja. Bella juga merasakan sakit dibahagian kelengkangnya. Pehanya terasa kebas dan sakit. Dan yang lebih mengejutkan Bella, ketika dia mandi, di dalam alat sulitnya terasa sesuatu cairan lendir. Hal itulah yang membuat Bella benar-benar risau dan takut. Pagi tadi dia ingin bertanya pada Minho, tapi dia tidak tahu cara menyusan ayat. Bella tak mahu terdengar seperti orang bodoh.

klik

"Bella-nim, ada orang nak jumpa." Ujar Yoobin di muka pintu.

"Siapa, Yoobin?"

"Noona." Muncul wajah seorang lelaki di belakang Yoobin. Bulat sempurna mata wanita itu melihat gerangan siapa yang datang menyapanya. Bella bangkit dari bangku dan segera keluar dari sebalik pintu. "Hyung suruh Jisung minta maaf sebab kurang ajar pagi tadi. Maaf, noona." Dengan cepat dia pergi memeluk Bella.

"Tak apa. Jisung berhak marah. Eum apa kata sekarang kita pergi makan tengahari? Minho drive." Kunci kereta dihulurkan pada suaminya yang sejak tadi berdiri tercongok seperti patung Liberty.

"Saya?" Kunci diambil. "Okay." Bella masuk semula ke ruangannya untuk mengambil beg tangan. Selepas suis lampu dan komputer dimatikan, wanita itu segera keluar dan terus menutup pintu. Seraya berjalan ingin keluar dari butik, langkah Bella terhenti lalu dia menoleh ke belakang untuk melihat Yoobin. Gadis itu masih duduk di mejanya dan membuat kerja.

"Yoobin? Awak buat apa lagi?" Soal Bella.

"Ye? B..Buat kerja?"

"Kita nak pergi makan. Tinggalkan dulu kerja tu, nanti saja sambung. Mari." Tidak sangka kalau dirinya juga diajak, Yoobin dengan riang bangkit dari bangku dan berjalan membuntuti Bella. Di dalam kereta, Bella memberi alamat pada Minho. Tempat makan yang dia pilih tidak begitu jauh dari tempat mereka. Cukup dekat namun tetap perlu menaiki kereta.

© MY SIRIUSWhere stories live. Discover now