פרק 49 | אל תקח אותה ממני

4.3K 179 49
                                    

                                ׳היו מלחמות וניצחנו,
                                 כמה רחוק שהגענו,
                            תראי הפכנו להיות שלמים.׳

זה לא כל יום שאני ישנה כל כך כבד וביום היחיד שאני כן, אני מרגישה נשיקות שמעירות אותי. הנחתי לו להמשיך, והעמדתי פנים שאני ישנה ונהנת מתשומת הלב.

״את יודעת שאת מעמידה פנים בערך עשר דקות.״ לחש אייס באוזני, ונשימתו החמה מונחת על פניי. בגלל שנתפסתי אני מחייכת חיוך רחב אך עדיין מסרבת לפקוח את עיניי.

״הו באמת?״ אייס אומר. פתאום אני מתהפכת על המיטה ומונחת על גבי אייס. ״עכשיו היא ערה לגמרי!״

״בוקר טוב.״ אני אומרת בצרידות, כנראה נראית כמו בלגן. 

״אור שמש שלי.״ הוא מניח את ידיו על הירכיים שלי ואני מיד חוטפת עוק ברווז.

״לא, אני צריכה קודם להתקלח.״ אני אומרת ועוצרת את כל מה שעמד לקרות.

״אני יכול להצטרף?״ הוא שואל כשאני מוציאה מגבת מהמגירה. אני מסתכלת על הכרית הקרובה ומשליכה אותה ישירות אליו.

״בסך הכל שאלתי שאלה לא מזיקה!!״ הוא צועק כשאני סוגרת את האמבטיה. 

אחרי שאני לבושה ומוכנה לרדת למטה, אני מריחה את אחד הדברים שאני אוהבת ביותר על פני כדור הארץ. אני יורדת לראות את אייס מכין את הפנקייקים האהובים עלי, אבל הם פתאום לא נראים כל כך נהדרים.

״הפנקייקים האהובים עליי.״ אני מנסה להישמע נרגשת.

״את לא אוהבת אותם.״ הוא שם לב מיד.

״לא, אני אוהבת אותם! אני רק מופתעת שאתה מכין אותם עכשיו.״ אני עוטפת את זרועותיי סביב פלג גופו ומנקרת את שפתיו.

״חשבתי שאעזור לך להתחיל את היום במשהו טוב.״ הוא אומר וגורם לליבי להתכווץ.

״הערת אותי עם הנשיקות המקסימות שלך, לא הייתי מבקשת יותר.״ אני אומר

הוא מסתכל בעיניי לפני שהוא לוקח אותי לשולחן האוכל ממש ליד המטבח. לפני שהספקתי לשאול אותו, הוא ניגש למטבח, תופס בקבוק מים, ומתיז אותו על מחבת הפנקייק וגורם לבלילה להתמוסס ולהישפך לכל עבר. אני מתנשפת אבל הוא משלים את פעולתו הלא הגיונית על ידי ששפך את כל מה שנשאר מהמים לקערה שהייתה הבלילה המוכנה.

״אוי לא, מה אנחנו עושים? איכשהו הפנקייקים נהרסו.״ הוא אומר בצחוק.

״אשמתו של מי אתה חושב שזה?״ אני לועגת ועומדת ללכת אליו.

״רגע, הבלילה עדיין צצה על המחבת. אני אבוא אליך.״ הוא סוגר את הגז והולך לעברי בחיוך גאה.

SAVED BY A GANGLEADER ✔️Where stories live. Discover now