׳אני אוהב אותך גם בזמן
שהכל עולה באש ולהבות.׳ריי
אני כבר שמונה חודשים בתוך ההריון וזה מרגיש כאילו אני הופכת לכבדה יותר ויותר בכל יום.
״אייס.״ אני קוראת לו בקול חלש מהספה. בהיותו בן הזוג המדהים שהוא, הוא מנתק את הטלפון, שלא שמתי לב שהוא עסוק איתו וניגש אליי.
״מה קרה?״ הוא שואל בדאגה. אני שונאת להיות כל כך חלשה ושהוא כל הזמן צריך לדאוג לי אבל ההריון הזה לא קל בכלל.
״אני לא יודעת.״ אני אומרת, חסרת שינה.
״את רוצה להסתובב באגם?״ הוא מציע.
״לא עם השומרים.״ אני נאנחת, רוצה לבלות איתו יותר זמן. הוא היה עסוק מאוד בעבודה ולא ישנו באותה מיטה כי אני מרגישה רע עם הבחילות שלי.
״אז אני אבוא איתך.״ הוא מחייך שהוא רואה את ההתרגשות שלי.
לאחר שעליתי כיסא הגלגלים שלי, אייס לוקח אותי לפארק שהוא השכיר לי כדי שנוכל לנשום אוויר צח. אנחנו מדברים ללא הפסקה וזו תהיה הפעם הראשונה מזמן מה שאני מרגישה שלווה.
״אתה חושב שנוכל להשיג פיצה?״ אני שואלת ברגע שאנחנו מתמקמים על ספסל.
״אני יכול לגרום לזה לקרות.״ הוא שולף את הטלפון שלו ומחייג למספר. ״איזה תוספות על הפיצה?״
״גבינה או תירס, לא בעצם פיטריות, או שבכלל אננס?״ אני חושבת. לאחר דקה של התלבטות, הוא מחליט לקנות את כל האפשרויות ומה שנשאר לתת לכנופיה.
״מה יהיה השם שלו?״ אני חושבת ותופסת את אייס בוהה בי. הוא לוקח חתיכה משערי ושם אותה מאחורי האוזן שלי לפני שהוא עונה.
״בהתחשב בכך שאת מסרבת לכל האפשרויות שלי, מה שאת רוצה.״ הוא מגחך לעצמו.
״האופציות שלך עד עכשיו היו שניצלון, רוברט, ג'וניור ובאטמן.״ אני מגנה על עצמי.
״מה עם אלכסנדר?״ הוא מציע, הפעם באופן לא אירוני.
״זה לא נפוץ מידי?״
״זה השם האמצעי שלי שקיבלתי מסבא שלי.״ הוא מסביר.
״בייבי אלכס.״ אני אומרת בקול, בודקת איך שזה נשמע ומקבלת בעיטה בבטן בתגובה. ״הילד שלך התעורר.״ אני צוחקת ומכוונת את ידו לבטני.
״גבר קטן שלי, אתה חזק בדיוק כמו אבא שלך.״ לשמוע את אייס מדבר ככה היה הדבר הכי מרגש ששמעתי.
״השמש שוקעת, שנלך לחכות לפיצה בבית?״ אני מציעה.
״מה שתרצי.״ הוא קם, מוכן לסייע לי לצנוח על כיסא הגלגלים שלי.
YOU ARE READING
SAVED BY A GANGLEADER ✔️
Teen Fictionתקציר ריי בת ה19 עוברת התעללות על ידי הוריה המאמצים שלא מעוניינים בה. היא בשנה הרביעית שלה באוניברסיטה כדי להפוך לרופאה. ריי חכמה במיוחד, ידועה בטוב לבה הרחב ובעיקר היא ביישנית מאוד. אייס בן ה21 הוא ראש כנופייה שקט ומסוכן. מעולם לא תראו אותו עם חב...