פרק 39 | אוסטרליה

4.7K 185 12
                                    

׳יש אנשים כל כך אטומים שלריב איתם
מוריד אוטומטית מרמת המשכל שלך.׳

ריי

״אז בלייק הולך להיות כאן.״ אומר אייס מהמטבח.

הלב שלי נעצר ואני צריכה להכריח את הפנים שלי להישאר ניטרליות.

״למה?״ אני אומרת בקול סקרן.

״הוא פשוט יהיה שומר הראש שלך של היום.״ לעזאזל.

״ זה בסדר אם הוא לא יהיה? יש לי כמה דברים שאני צריכה לסיים במרפאה ואז אולי אעבור למשרד שלך ואראה איך הדברים מתנהלים.״ אני מתחננת.

״הוא יכול ללוות אותך לכל המקומות אז.״ הוא קם ומכניס את הספל הריק שלו למדיח הכלים ברגע ששטף אותו. ״חשבתי שתשמחי.״ הוא מקמט את גבותיו.

אה, כמובן, רק שהוא ניסה לנשק אותי והיה ממש קרוב לעשות זאת, ואז עזב ללא הסבר, ואני מנסה לעקוב אחריך לאוסטרליה בלי שתשים לב לכך ...
״אני, פשוט מופתעת שהוא לא הולך איתך.״ אני סוג של מחייכת והוא מהנהן.

״אני הולך לצאת לדרך.״ הוא הולך לעברי עכשיו.

״אתה יכול להישאר כאן.״ ולא ללכת להרוג את אנטוניו.

״הלוואי שיכולתי אבל,״ פניו נראו מוטרדים.

״אני יודעת אני יודעת, לך להיות עבריין מחוץ לבית הזה, אני מקניטה ומנקרת את שפתיו.

״בסדר. הוא הולך להיות פה בכל רגע.״ הוא אומר ומתכוונת לבלייק.

״שלח לי הודעה ברגע שנחתת אלוהים יודע איפה, ושמור על עצמך.״ אני מסדרת את החולצה שלו ואז מלטפת את הלסת שלו.

״כן גברתי.״ הוא מחייך אלי. ״אני אוהב אותך.״

״גם אני אוהבת אותך.״ עם זה, הוא פונה לחנייה. ברגע שאני שומעת את המנוע שלו מסמן שהוא עוזב את הבית, אני רצה למעלה כדי להשיג את החפצים שלי.

כעבור כמה דקות ברגע שהתלבשתי ובדקתי מה יש לי, אני שומעת את פעמון הדלת מצלצל ואני קופת.

״בלייק.״ אני מהנהנת בשנייה שאני פותחת את הדלת אבל ממשיכה להתרוצץ, אוספת פריטים שאולי אצטרך למשימה שלי.

״מה אנחנו עושים?״ הוא דוחף את עצמו ממשקפוף הדלת ונכנס, סוגר את הדלת מאחוריו.

״אתה,״ אני סוגרת את הז'קט שלי. ״עוזב.״ אני מחייך כשאני עומדת מולו ולוקחת את המפתחות ומחכה שהוא יעשה זאת.

״ריי, אני מבין מה עשיתי זה-״ אני מניחה את היד שלי מול הפנים שלי כהודעה שלא ימשיך. ״אני לא מדברת על זה, אבל אני צריכה להיות בכמה מקומות ואתה בדרכי.״ אני מבהירה.

SAVED BY A GANGLEADER ✔️Where stories live. Discover now