׳כשתמצאו סוף סוף את אהבת חייכם,
אתם תבינו למה היה שווה לחכות.׳3 חודשים מאוחר יותר...
״אייס תוכל לעזור לי עם זה?״ אני נכנסת לבית עם קניות מלאות בבגדי תינוקות.
״למה סחבת את כל אלה לבד?״ אייס בוהה בשומר הראש שהוקצה לי כשהוא ממתין בחוץ ליד המכונית.
״כי״ אני מנשקת את לחיו בהתחשב שלא ראיתי אותו כל היום,״ זה רק בגדי תינוקות ואין הרבה.״
סגרתי את הדלת מאחורינו והלכתי למטבח להביא שוקולד. הרגשתי זרועות מתגנבות סביב בטני וראשו של אייס מונח על כתפי.
״מה עשית כל היום?״ אני שואלת בסקרנות.
״עניתי על כמה מיילים עסקיים והכנתי לך כמה עוגיות טריות.״ הוא ממלמל.
״בלייק בא והטריד אותך היום?״ בלייק, חברו הטוב ביותר של אייס, מטריד אותנו ללא הפסקה מאז שגילה את החדשות.
״בלייק, אתה יכול להביא את הצלחת שיש במטבח בבקשה?״ אני שואלת, לאחר שקניתי צלחת שכתוב עליה ״הדוד העתידי הטוב ביותר בעולם.״
כשהוא קם, אני מסתכלת על אייס לחוץ לראות אותו ומחייך לי. הם התקרבו הרבה יותר אחרי כל מה שקרה ואייס סוף סוף הודה בכך שהוא החבר הכי טוב שלו.
אנו שומעים חבטה במטבח ולא נשמע קול אחר כך. אנחנו מחכים וללא ספק, בלייק נכנס פנימה כשהוא ממשיך לבהות בצלחת.
״מה זה אומר?״ הוא שואל את שנינו.
״זה מוזר,״ אני מתחילה, ״לא חשבתי שתגלה ככה שאני בהריון.״ אני מסיימת בחיוך כשאני רואה את עיניו מרחבות על פניו.
״מתי זה קרה???״ הוא מפוצץ אותנו עם שאלות ואייס קטע אותו כי הוא השאלות חוזרות על עצמם.
״הרופאה התקשרה?״ אני נזכרת פתאום. היא הייתה אמורה להתקשר כדי לספר לנו את מינו של התינוק למרות שהתעקשתי שנחכה עד הלידה.
״עדיין לא, היא צריכה להתקשר לפני סגירת המשרד שלה.״ הוא מחייך עם אזכור הילד שלנו ומלטף את בטני העגולה מעט.״
אם הוא מתגלה כבן, אתה חייב לי בגדול.״ אני מתבדחת בידיעה שהוא חושב שזו בת.
״אני רק רוצה שהיא תהיה בריאה.״ הוא מגחך ואני מגלגלת עיניים.
״אני הולכת לישון קצת בקומה העליונה, תעיר אותי בשנייה שהיא מתקשרת.״ אני דורשת, מנסה להראות רצינית.
״אני אעשה זאת.״ הוא מנקר את שפתיי פעמיים לפני שאני הולכת.
אחרי המאבק הקל במדרגות, אני נשכבת במיטה וחושבת על כל האנשים שטרם סיפרנו להם. נועה אחד מהם. (אבא של ריי למי ששכח).
״אנחנו לא צריכים לספר לאבא שלך קודם?״ תוהה אייס בקול, וזה עיצבן אותי.
״הוא בקושי נחשב לחבר, אנחנו יכולים פשוט לספר לו אחר כך.״ סגרתי את הוויכוח בתגובה החצופה שלי.
זה לא שאני לא רוצה לספר לו, אני מרגישה לא נעים להתקשר לזר ולהגיד לו שהוא הולך להיות סבא.
עם המחשבות האלה, אני הולך לישון.
״ריי..״ אני שומעת לחישה עדינה ליד אוזני ואני נואמת בתגובה.
״לורן בטלפון.״ הוא מודיע לי על האחות האחראית עלינו. העיניים שלי נפתחות ואני מקבלת עזרה לשבת זקוף.
״שלום?״ אנו שומעים ברמקול.
״כן, אנחנו כאן.״ אני עונה בקול.
״הו פנטסטי. כמו שאמרתי, יש לנו את התוצאות לבדיקת המין. האם תרצו לשמוע את זה עכשיו או לחכות עד שתוכלו להגיע לבית החולים?״
״אנחנו רוצים לדעת.״ אני אומרת בקוצר רוח ומרגישה את החזה של אייס נע מצחוק מחניק.
״מזל טוב מר וגברת קינג, נראה שיש לכם בן.״
YOU ARE READING
SAVED BY A GANGLEADER ✔️
Teen Fictionתקציר ריי בת ה19 עוברת התעללות על ידי הוריה המאמצים שלא מעוניינים בה. היא בשנה הרביעית שלה באוניברסיטה כדי להפוך לרופאה. ריי חכמה במיוחד, ידועה בטוב לבה הרחב ובעיקר היא ביישנית מאוד. אייס בן ה21 הוא ראש כנופייה שקט ומסוכן. מעולם לא תראו אותו עם חב...