i | 19 | the m o r n i n g a f t e r

THE MORNING AFTER
───── ⋆⋅🌹⋅⋆ ─────

───── ⋆⋅Chayanne⋅⋆ ─────

|| Saturday. . .

Me wake up with a big stretch. Mi hear mi joints dem crack up like some old iron weh waa grease. Sign seh me sleep like a baby last night. I snuggle into the too big and comfortable bed then sit up in a flash. Mi look round confused. A weh mi deh?

Then it all come back to me. . . I went out with Favio and him big hood cripple me and put me to bed.

Speaking of him. . . weh him deh?

The room is silent and the drawn curtains mek in here darker than how it should be. The clock on the wall tells me that it is almost 10 a.m.. Lawd Jesus! Mama must a wonder how mi nuh come from dung a Chezzy yet. Mi go fi fly outta the bed when I'm stopped by an arrangement on the bedside table. There's a bouquet of fresh roses on the bedside table, beside it a white, pristine napkin. Me move the napkin and nearly laugh when me see it cover a pack of Plan B.

Making a mental note to take it after I eat something, I smile and smell the flowers. Aww. . . Ketch romance.

Stretching again, mi order room service fi bring me likkle breakfast. Ano like me can go anywhere until such man come back. Me go shower again, wrap miself ina the bathrobe and blush when I catch a glance of pay hickey pon mi neck and breast dem. A must vampire.

When me hear the door, mi walk as fast as the diminishing ache between my thighs can carry me, and go accept the food with a smile. Me turn on the TV and gwan eat the food. Just as me tek the pill, the door opens and Favio comes inside holding a MK shopping bag. He's dressed casually in ripped jeans, Jordans and a graphic shirt.

A heat rises up mi neck when me remember all wa transpire last night and I want to look away. Knowing him ago scold me bout being shy, I try to maintain his gaze when I say, "Good morning."

"Morning," he says, kicking the door closed and walking with his head down in his phone. Him hand the bag of clothes to me.

"Thanks for this," I say with a smile. "And the roses."

"You're welcome."

"Why though?" I shyly ask.

From in the bathroom me hear him seh, "Yu always smell like dem so I thought you would have liked it."

Mi smile like fool. "Thank you."

Him come ina the doorway, give me a hard glance and ask, "The likkle scamma school boy yu did deh wid never buy yu things?"

And just like that mi gloating bubble burst. Mi roll mi eyes and look back to the TV. "Behave please."

Him disappear back into the bathroom and I hear the water running. Me quickly put on the clothes before him come back into the room and sit beside me. Him tap weh pon him phone before him sigh.

Mi side-eye him. "You okay?"

Him clear him throat. "Uh. . . Trav is in jail."

Mi eye dem bulge outta mi head and mi freeze. "What?" Cause me a wonder if me deaf or naa hear good.

"Trav ina jail," he discreetly puts a small amount of space between us when him see the anger ina mi eyes.