i | 33 | the u n e x p e c t e d

THE UNEXPECTED
───── ⋆⋅🌹⋅⋆ ─────

───── ⋆⋅Chayanne⋅⋆ ─────

|| Sunday. . .

"I'm so sad that you have to go already!" Dianne seh as me help her load the breakfast dishes into the dishwasher. "Don't be a stranger."

Mi laugh and give her a small smile. Me like the likkle day me spend with her. Not sure if I will come back anytime soon and stay overnight because I have Fendi and Mama fi think bout.

Favio walks into the kitchen. Him seh him did go link one a him friend dem. Mi deevn did know seh dis man keep friend.

"Favio," Dianne says over her shoulder. "Antaro call yu?"

"Lui-" him stop and glance over at me and me give him a small smile, liking that he's not making me feel out of place again. "He hasn't."

"Oh, okay," she sighs and dries her hand with a handtowel. "Chichi, me afi run go on the road. Come hug me in case me nuh see yu before unu leave."

Mi hug her. "It was nice to meet you."

"You too, dear," she walks off and Favio side step her when she playfully swat after him.

I like their relationship. It gives me a bittersweet feeling. What would my relationship with my mother be like if she was still here? Cya seh she would approve of all I do these days but. . . mi nuh know yaa.

Favio walks over to me and takes my chin in his hand. "I know what you're thinking," he says.

"Which is?"

"About your mother," he says. "Do you want to visit her grave when we go back a country?"

I nod and give him a small smile. "That would be nice. . . thanks."

Him nuh ansa.

Mi slide mi phone outta mi pocket when I feel it vibrating. It's Chezzy.

"Mi woman!" she greet. "Yu soon come down?"

"Soon-"

Favio tek mi phone outta mi hand and seh, "Bye, Chezzy, we ago fuck."

My mouth drops open and my eye dem bulge. Mi go fi grab the phone from him but him hang it up and hold it too far outta mi reach. Mi huff. "Yu lucky yu taller than me ino!"

"Wa yu cuda do? Yu nuh see yu done grow?" he grins when I roll my eyes.

This man liff me and go lay mi pon the people dem dining table.

"Oh my God, Favio, not here-" mi a look round wildly. Suppose him madda come ketch me?!

"Shut up and mek mi suck yu pussy," he says with his fingers tug at the waist of my shorts. "I'll buy them a new table."

How me fi seh no to dat?

───── ⋆⋅🌹⋅⋆ ─────

Favio Mommy mek ar presence known round two in the afternoon. By then, Favio suck and fuck all the life outta me. Mi end up all buss a one style pon him and him come ask mi a weh mi learn fi do dat. Mi just laugh. . . no way mi did ago tell dis jealous man seh a the one Dayshawn help mi fi better bend up ina ten and eleven.