[45]

1.6K 70 0
                                    

„Dobre láska, porozprávame sa o tom neskôr." Zasmejem sa do telefónu a počujem, ako zalapá šokovane po vzduchu. Herečka. 
Po vzduchu by mala lapať pri mojich činoch nie slovách. 

„Hovor to svojej manželke Nikolko." Zavrčí a zloží telefón. 
Po jej slovách ma okamžite opustí dobrá nálada a so zamračeným pohľadom sledujem cestu.

„Nie je pre teba." Zamrmle si popod nos Adrien. Neodváži sa mi povedať niečo horšie no sám vie, že už teraz kráča po tenkom ľade. Chápem, že sa takto správa no ja mu nevyčítam jeho milostný život.

„A ktorá je?" Zvedavo sa na neho pozriem čakajúc na odpoveď. Akonáhle ale zatočí na letisko, podvedome si vydýchnem.

Nemám rád rozprávanie. Som rád, keď niekto počúva mňa a to mi úplne stačí. Nepotrebujem viesť rozhovor, naozaj nie.

„Marila?" Odvrkne nepríjemným hlasom a ja sa nad ním neveriacky zasmejem. Posledné dni je až príliš nepozorný a správa sa tak, ako by sa rozhodne nemal 

Očividne na neho nemá Cassidy dobrý vplyv.

„Tá je predsa tvoja nie?" Vrátim mu. Neviem či ju, alebo Cassidy chce citovo, no stále nerobí nič preto, aby si jednu z nich získal.
Ak by chcel Marilu, možno by som od nej mal konečne pokoj ja sám. Ak by chcel ale Cassidy, možno by aspoň začala pracovať.

Nechávam toto rozhodnutie na ňom, pretože mne je to jedno.
Auto zastaví a ja si zoberiem mobil do ruky, vystupujúc z auta. Ešte sa ale skloním k otvorenému oknu a pozriem na Adriena.

„Po mojom návrate chcem, aby si si zobral týždeň dovolenku." Prikývne a to mi stačí. Postavím sa a kráčam k triskáču s myšlienkami na dve ženy, ktoré mi v živote spôsobujú peklo.
A stále si medzi nimi  nedokážem vybrať.

NikolajWhere stories live. Discover now