[72]

1.4K 64 2
                                    

„Ako ti to ide kráska?" Šepne spoza mňa hrubý hlas v momente, keď sa okolo môjho brucha obmotajú hrubé ruky.

„Dobre kebyže nezavadziaš." Otočím sa na Nikolaja a stretnem sa s jeho širokým úsmevom, ktorý odhaľuje rad bielych zubov.

Nestihla som nákupy, vlastne ani nemám pojem o čase. Adrien tu mal nejakú objednávku inventáru a všetko som to vzorne kontrolovala. Odišla by som už dávno, ak by mi v hlave nebehali Adrienove slová.  

Nemala som to srdce mu povedať pravdu. Nedokázala som mu povedať to, že pravdepodobne je Lily jeho dcéra a on prichádza o rast svojej prvej  dcéry.
V prvom rade som ani ja sama nevedela ako to je a najskôr som potrebovala Nikolaja. 
Kto iný mi v tomto pomôže ak nie on? 

„Poviem ti skvelú správu. Marila s Lily sú v kine. Takže my dvaja, ideme domov." Zašepká a zohne sa ku mne pre letmý bozk. Ktorý mu neisto opätujem. 
Keď sa mi zapozerá do očí, pocítim nátlak o tom mu povedať všetko čo som zistila. No čo ak tým ublížim ešte aj jemu? 

„Nikolaj, nevedel som, že prídeš." Nikolaj nepríjemne zavrčí a pohľadom skočí za mňa, kde sa sto percente nachádza Adrien. Po jeho boku je určite mladá brunetka a má na tvári svoj typický rumenec. 
Zaujímalo by ma, či podľahla Adrienovmu šarmu alebo je len hanblivá. 

Nebudem klamať obaja sú to muži krásy. 

„Držíš mi tu ženu tak som musel." Odvrkne nepríjemne a ja sa na neho šokovane pozriem.
Čo povedal? 

„Naozaj? Nevedel som, že vy dvaja ste spolu." Pozriem sa na Adriena, ktorý si ma zvedavo skúma pohľadom. Len chabo myknem plecami a venujem mu ospravedlňujúci sa pohľad. 
Ak by bolo na mne, ani by sa to tak skoro nedozvedal. 

„Ideme domov, potrebuješ pomôcť?" Opýta sa nakoniec Nikolaj na čo Adrien len záporne pokrúti hlavou a venuje nám obom úprimný úsmev. 

„Pekný zvyšok dňa." Kývnem mu na pozdrav a spolu s Nikolajom odchádzame preč. 

Niekde vo vnútri sa cítim zle. 
Adrien túži po rodine a pri tom ju už má.
A určite mu nijako nepomohlo ani to, vidieť ma s Nikolajom.
Pamätám si dni, keď mi nič v mojom milostnom živote nevychádzalo a nejakou magickou náhodou všetci okolo mňa mali krásny vzťah, 
Celkom nefér. 

„Tak mi povedz čo ťa trápi." Nasadneme si do jeho auta a venujem mu dlhý pohľad. 
Na jednej strane urobím dobrú vec, pretože obaja by o tomto dôležitom fakte mali vedieť, no čo ak to len zhorším a všetko poseriem? 

 

NikolajWhere stories live. Discover now