„Kto ste?" Opýtam sa a nepatrne cúvnem jednou nohou za prah dverí.
Obzriem sa na výťah, ktorý stále svieti na poschodí a späť na neznámeho chlapa.Aká je šanca, že sa dostanem do výťahu skôr ako on? Je možné, že počas zatvárania dverí tam položí svoju nohu alebo pozerám veľa kriminálok?
Ak ale výťah odíde, nechám sa zabiť pretože po schodoch sa ja ďaleko nedostanem.
„Och prepáč, som Maximilián. Max. Poznám sa s tvojou sestrou a dôvod mojej návštevy je práve ona." Och. Tak už sa nečudujem, že sa mi dostal do bytu.
Ak pozná moju sestru, určite majú rovnaký životný štýl.
Avšak stále si myslím, že by bolo lepšie, ak by ma jednoducho počkal pred dverami, nechal odkaz alebo také niečo.„V tom prípade prosím odíďte." Vstúpime do môjho bytu a kývnem hlavou ku dverám, čakajúc, kedy odíde.
Nemá dôvod tu byť. Sestra rozhodne nie je žiadne puto, a žiaden problém, ktorý by som chcela mať.„Je čistá." Záporne pokrútim hlavou vediac, že klame. Neverím tomu a rozhodne ani nebudem veriť.
Tejto ružovej predstave som sa snažila vždy uveriť, no nikdy z toho nevzniklo nič dobré.„Nie je. Klame ťa, vie ako, kde a kedy má užiť drogy. Neprídeš na to, vždy bude pár krokov pred tebou." Založím si ruky na prsiach a opriem sa chrbtom o stenu.
„Ideme na menší výlet, chcem jej dať život, ktorý nepoznala a bol by som rád, ak by si išla s nami. Trvá na tom ona." Pretočím teatrálne očami a záporne pokrútim hlavou.
„Je to tvoja rodina." Po jeho slovách mi obočie vystrelí prudko nahor a zasmejem sa. To myslí vážne?
„Áno, rodina. Nevybrala som si ich ja. Takže sa nič nestane ak s ňou preruším kontakt." Odpoviem mu hrdo, keďže som si sto percente istá, že moju odpoveď nezmením.
Viem za čím si stojím a viem, že som so Silviou skončila.„Rozmysli si to. Nerád by som ťa nútil alebo podstupoval neprimerane." Zalapám po dychu keď okolo mňa prejde Max s jeho rozhodne nie peknými slovami.
Tak trochu mi pripomína Nikolaja. Len hnusnejšieho.Avšak akonáhle je preč, zatváram za ním dvere, zamknem a vydychujem nadbytočný vzduch. Moja sestra má očividne v mojom živote ešte neprečítanú kapitolu, ktorej sa nebudem vedieť vyhnúť.
Prečo som magnet na debilov?
YOU ARE READING
Nikolaj
Random„Čo si si myslel? Že sa do teba zamilujem, keď mi dáš šek? Všetko sa nedá kúpiť." „Peniaze sú vždy cesta. Čo iné by si mohla asi tak chcieť?" „Lásku Nikolaj, chcela som lásku." Upozornenie- Vyskytujú sa sexuálne scény. 18+ !!!!!!!!!!