„Hlupák hlúpy." Mrmlem si zatiaľ čo kráčam za ním po schodoch.
Beh nie je moja silná stránka. Beh nie je moja žiadna stránka.Akákoľvek aktivita, ktorá zahŕňa pohyb, je pre mňa tabu. Ak nejde o sex, tak nevykonávam žiadny pohyb. Škodí mi to a určite som na to alergická. Existuje alergia na pohyb? A šport takto ráno? Nie je to nejaká psychická porucha?
„Cass." Zatváram ústa skôr než poviem niečo neslušné a len pretočím očami, pretože ma nemôže vidieť.
„Hm." Hmknem a akonáhle prudko zastaví na chodbe, vrazím do jeho chrbta a okamžite si začnem šúchať čelo.Naraziť do hory svalov nie je veľmi príjemné.
Pozriem sa cez jeho plece, hľadajúc príčinu prečo sme zastavili, no keď uvidím Marilu v celej svojej kráse zacúvam za jeho chrbát, sklápam hlavu a môj pohľad tak nevedomky opäť končí na jeho zadku.
Cvičí na zadok alebo? Ako môže mať takú dobrú riť?
„Adrien už odišiel?" Nezdvíham pohľad. Viem, že o mne vie no nemám dôvod s ňou nadväzovať komunikáciu.
Už je to aj tak jedno. Je mi nepríjemné, že tu je aj ona no koniec koncov by som tu nemala byť ani ja.
Navyše je očividne s Adrienom takže by mi to malo byť jedno no nie?„Áno. Už dávno, takže ak chceš môžeme niekam skočiť." Obočie mi po jej slovách okamžite vystrelí nahor a Nikolaja upozorňujúco pichnem prstom do chrbta.
Kebyže nemá dieťa pobila by som sa. Veľmi by som sa s ňou pobila.„Idem s Cass takže ďakujem ale už mám o zábavu postarané." Pretočím očami a čelom sa opriem o jeho lopatky. Bože proste ju pošli doriti a poďme preč.
„Och. Dobre, večer môžeme skočiť do kina. Len my traja." Zdôrazní slovíčko my, a to je moment kedy obchádzam Nikolaja a postavím sa pred neho s rukami na prsiach. Koniec srandy.
„Tak počúvaj, nemám žiadnu chuť sa s tebou srať a tak ti poviem len jedno dobre? Kým som v jeho posteli ja, netrápi ma žiadny tvoj predošlý vzťah s ním. Neexistuje žiadny vy, pokiaľ som tu ja." Zavrčím smerom ku nej a sledujem jej zdesenie na tvári.
Zároveň ale počujem ako sa Nikolaj zasmeje a chytá ma sa predklatie.
O áno, drž ma.
Pretože jej vyškriabem vlasy nechty aj chlpy.Nezaujíma ma. Rozhodne nie. A môže sa postaviť aj na hlavu no ak budem počuť ešte raz niečo o tom, ako je stále s Nikolajom, veľmi rýchlo si to s ňou vybavím po mojom.
Nemusím byť s ním dlho a rozhodne nemusím vedieť čo bolo medzi nimi, pretože ako som povedala, kým som po jeho boku ja, tak pre mňa hentá neexistuje.
YOU ARE READING
Nikolaj
Random„Čo si si myslel? Že sa do teba zamilujem, keď mi dáš šek? Všetko sa nedá kúpiť." „Peniaze sú vždy cesta. Čo iné by si mohla asi tak chcieť?" „Lásku Nikolaj, chcela som lásku." Upozornenie- Vyskytujú sa sexuálne scény. 18+ !!!!!!!!!!