zazdrośnik

250 11 1
                                    

- dobra jedziemy - neymar złączył nasze dłonie razem i wspólnie poszliśmy do samochodu.

- achraf - mruknął Kylian a on spojrzał na niego wystraszony - musimy spać razem - Kylian wzruszył ramionami a ja parsknełam śmiechem.

- super - mruknął ale chyba nie zadowolony.

***********************
Rano odrazu poszliśmy na plażę, pomimo tego że na plaży nie było za dużo osób to trzy czwarte ludzi do nas podchodziło. Szczególniej do piłkarzy.

 Szczególniej do piłkarzy

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

@Bella.mbappe
Bom dia 🇧🇷🙏

Polubione przez
Neymarjr, marquinhos, LeoMessi, Rafaella, antonella, Carol, hakimi, KendallJenner i 1 272 620 innych.

@Neymarjr
🇧🇷

@Marquinhos
Fajnie tam mamy fajnie

@LeoMessi
🙏❤️

@Rafaella
Musimy się spotkać 😻❤️

@Antonellaroccuzzo
Na żywo lepiej 😒

@Carolcabrino
❤️😻

@A.Hakimi
💕

@KendallJenner
Ale tam pięknie ❤️

Wyświetl więcej komentarzy...

Wszyscy wspólnie usiedliśmy na plaży patrząc na widoki. Jak zobaczyłam kolejna osobe idącą a naszą stronę kompletnie to zignorowałam patrząc na fakt że co chwilę ktoś tu przychodził.

Tylko i wyłącznie jej wygląd mnie niepokoił, miała na sobie krótki top i krótkie spodnie, mimo że każda dziewczyna podobnie tu wyglądała ona naprawdę wydawała się dziwna.

- cześć - kucnela obok Neymara a ja już miałam ochotę wydrapać jej oczy.

- chcesz zdjęcie? - spytał patrząc na nią obojętnym wzrokiem.

- tak tylko takie inne, i jeszcze chciałabym pogadać - wyciągnęła telefon a ja uznałam że tak nie może być.

Przybliżyłam się do Neymara a on spojrzał na mnie z lekkim uśmiechem, jednym ruchem przyciągnęłam Neymara za szyję i wpiłam się w jego usta.

Spojrzałam kątem oka na laske która zabijała mnie wzrokiem, pokazałam jej środkowy palec a ona wściekła odeszła.

- zazdrośnik - mruknął uśmiechnięty marquinhos.

- mój zazdrośnik - Neymar jednym ruchem przyciągnął mnie bliżej i cmoknął w policzek.

Kilka godzin później siedzieliśmy wciąż na Plaży, tym razem ją siedziałam z Carol i anto a mężczyźni jak to oni grali w piłkę, ale ręczna.

- idziemy do jakiejś restauracji? - po chwili Neymar przybiegł truchtem.

- możemy - powiedziałam a dziewczyny kiwnęły głową.

Po chwili dotarliśmy do jakiejś restauracji. Usiedliśmy niemal na samym końcu gdzie ludzie nie za bardzo są w stanie nas zobaczyć.

- owoce morza? - skrzywił się Brazylijczyk - chcesz? - skierował się do mnie a ja odrazu zaprzeczyłam głowa - wiedziałem.

********
Kolejny rozdział!

Neymar będzie tata!

Buziak ❤️

tylko my 🤍 Neymar jr Donde viven las historias. Descúbrelo ahora