Part 23

In the next Day.

Meerab is scrolling her phone then a maid comes there and gives a packet to her and said;

Maid:Bibiji khan ne bheja hai aap ke liye.
Meerab:Yaha rakh de aap.

Maid put the package on the table and left from there.

Meerab opens up the box and finds beautiful saree and jewellery in there along with a chit.

Meerab read the chit.

"Sorry subha se tumse chup ke beitha hu.Tumhara phone bhi received nahi kiya.Mein ek surprise plan kar raha hu tumhare liye.Meri khubsurat biwi yeh tohfa Qubool karke iska shaan bada dijiye.Agar tayar ho jai to bakhtu ke sath gari mein aa jaiye ga woh aap ko apki manzil tak poucha dega."

While Meerab is reading the chit,Meerab feels she knows the handwriting.She try to remember where she see it.

Then she goes her old room where she used to stay before marriage.She opens the drawer and takes the bracelet out from the drawer along with the chit.

She matched the two chits together and finds the same hand writing.

Meerab recalled Murtasim's confession where he said he always loved her.

Finally Meerab understand when she used comes to stay there it was Murtasim who always keep eye on her from afar.

Meerab talking to herself;

"To yeh aap the Murtasim khan jo humesha Mujhe apne as pas koi mehsos hota tha.Aap to bade chupe rustam nikle.Itne arse se dil mein mohabbat rakha Lekin kabhi ehsas hi nahi hone diya.Koi Baat nahi mein bhi nahi bolungi Mujhe yeh Baat pata hai.Aap ke muh se jo sunna hai Mujhe."

Meerab smiles.

Then Meerab gets ready and leaves with Bakhtu.

Bakhtu drop her in a place and left with the car.

Meerab entered the place and Murtasim standing there put hands on his pocket and smiling at her.

Murtasim:Itni khubsurat laag rahi ho ki agar chand bhi tumhe dekhe to use bhi aaj tumse jalan ho jai.
Meerab:Tumhare diye gaye khubsurat tohfe ka kamal hai yeh.

Meerab looking around the decorations and said;

Meerab:Lagta hai kisi ne bohot mehnat se kiya hai yeh sab.
Murtasim:Mehnat us ladki ke liye jo mere dil mein rehti hai.

Meerab puts her hand on his chest and said;

Meerab:Aur yeh dil mein ghar woh kab banaya?
Murtasim:Bohot pehle.Yun mano barso pehle ek ladki par apna dil har beitha Aur khud ko bhi kabhi pata nahi chala.Aur nahi use pata chalne diya.Mujhe mohabbat sirf ek hi baar hua hai Meerab Aur woh bhi tumse.

Murtasim pulled her towards him and holds her waist and said;

Murtasim:Aur tumse mohabbat kiye begair mein reh hi nahi paya.Qasur mera nahi hai tumhare nazro ka hai jo Mujhe ghayel kar diya Yaa Phir yeh muskan ka jo dil mein humesha tofan khada kar diya.Mujhe khud nahi pata aise kon si baat the jis ke wajah se mein tumhare mohabbat mein giraftar hua.Bas Mujhe pata hai Mujhe tumse ishq hua woh bhi bohot shiddatwala.
Meerab:Maine bhi tumhare yeh sacchi mohabbat dil se Qubool kiya hai Aur Khuda se humesha ke liye tumhara sath manga hai.

Murtasim comes closer to her and grab her lips.

After the night dates,they come home.

In the room.

Murtasim caught up with cold and he continuously sneezing.

Meerab:Kya ho gaya hai tumhe?
Murtasim:Thandi hawa laag gaya to jhukham ho gaya.
Meerab:Tumhare liye harbal tea bana du?
Murtasim:Haa isse bohot rahat milti hai Mujhe.

Then Meerab going to kitchen to make harbal tea.

In the kitchen.

Meerab is busy with making tea then Murtasim comes and hugs her from behind and Meerab gets scared.

Meerab:Yeh kya harqat thi?
Murtasim:Mohabbatwala harqat thi.
Meerab:Tumne Mujhe dara hi diya tha.
Murtasim:Mere hote hui kiska dar tumhe.

Then Murtasim rubbing his nose on her neck and Meerab feels tickled.

Meerab:Kya kar rahe ho?

Murtasim makes her turned around and said;

Murtasim:Sab mere mohabbat ke dushman hai.Socha tha aaj mohabbat ke sare hade pad kar dunga Lekin aap ki tabiyet thik nahi hai.Aur Mujhe Kuch din intezar karna padega.
Meerab:Itni bhi bechaini kyun sabr rakhiye Mr husband.
Murtasim:Yeh sabr hi to nahi hota my dear wife.
Meerab:Waise yeh jhukham gayeb kab hua?
Murtasim:Jab suna tum apne hatho se mere liye chai banaoge tab.

Meerab puts tea leaf and other spices on the water and asked;

Meerab:Chai mein kiya milau?Honey yaa sugar?

Murtasim touched her lips and said;

Murtasim:Bas tum ek sip le lena khud ba khud mitha ho jayega.
Meerab:Tum bohot besharam hote jaa rahe ho.
Murtasim:Besharmi sirf apni biwi ke liye.Aur apni biwi se Kaisi sharm.

Meerab hits her hand and said;

Meerab:Aab Mujhe Aur tang nahi karo Aur kamre jao.Mein chai leke aati hu.
Murtasim:Sath mein chalte hai na.
Meerab:Bilkul nahi tum jao.Mein aati hu.
Murtasim:(slow tune) Ok.

Then Murtasim left from there.

After a while.

Meerab comes with harbal tea and gives to him.

Murtasim:Tumne ek sip liya tha na?
Meerab:Bilkul nahi.Maine honey dala hai.
Murtasim:Is liye jyada mitha nahi hua.

Then Murtasim comes more closer to her lips and said;

Murtasim:Aab Mujhe mithe ki sakht zarorat hai.

Meerab understand what's he wants to do.

Meerab:Murtasim chai pilo Aur so jau.Aaj bohot baghdor kiya hai tumne.Tumhe abhi bhi rest ki zarorat hai.
Murtasim:Mujhe rest ki nahi tumhari zarorat hai.
Meerab:Mujhe bohot neend aa rahi hai sona hai aab.Koi Aur shararat nahi.
Murtasim:Tum thik nahi ho is liye aaj raat baach gayi warna nahi bachte.I swear.Aaj puri raat jagta tum Aur mein.

Then Meerab lying down to the bed and Murtasim smiles on her embarrassing face.

After finishing the tea,Murtasim also lying beside to her.

Meerab puts her head on his chest and closed the eyes.