Bir Gece Vakti

4.4K 170 78
                                    

Ginny'nin Quidditch'i bırakacak olması takımda hüzünle karşılanmıştı. Yeni sezon için anlaşma yenilenmezken takımın yetkilileri kararını değiştirmesini umarak açık bir kapı bırakmışlardı kıza. Ama Ginny biliyordu ki o kapıdan içeri tekrar girmeyecekti. Final maçına çıkmadan önce basına duyurulmuş bu haber. Birçok spor eleştirmeni bu kararı desteklemiyordu bu yüzden hiddetli eleştiri yazılarının hedefi olmuştu, dışarı çıktığında fanatik taraftarlar tarafından durdurulup üzüntülerini dinliyordu Ginny.

Yine bir gün Hogwarts'a annesinin yanına gittiğinde son sınıf Gryffindor öğrencisi iki kız tarafından yolu kesildi. İkisine de imzasını verirken sarışın olan üzgün gözlerle konuşmaya başladı.

"Bayan Potter keşke kovalayıcılığı bırakma fikrinizden vazgeçseniz!"

Ginny kucağında minik kafasını boynuna yaslamış oğluna kısa bir bakış atıp kıza cevap verdi.

"Üzgünüm ama artık önceliklerim değişti. Quidditch'i deli gibi sevsem de kararım değişmeyecek."

Diğer esmer kız anlayışla gülümseyip gurur dolu bir sesle konuşmaya başladı.

"Bende takımda kovalayıcılık yapıyorum umarım sizin gibi başarılı bir kariyerim olur."

"Kendine güvendiğin sürece her şeyi başarabilirsin."

"Uzun yıllar başarılı olmak istiyorsan aşık olma dostum. " Sarışın kız kıkırdayarak Ginny'nin kızarmasına sebep olacak cümleyi kurmuştu.

Esmer güzel gözünü devirirken arkadaşının dediğine katılmadığını belli etmek için hızlıca konuştu.

"Bayan Potter dediklerine aldırmayın, o sadece aşkına karşılık alamayan sersemin teki." Cümlesine hülyalı tavırlarla devam etti. "Belki bir gün bende hayatımın erkeğini bulursam sizin ilerlediğiniz yoldan ilerlerim."

Sarışın kız söylenenlere hiç alınmış gibi durmuyordu çünkü sadece arkadaşına bakıp hıhlamıştı. Ginny kendi eski günleri hatırlarken nedense esmer kıza üzülmüştü. İçinde bir yerlerde bu konuşmaların canını yaktığını bilecek kadar deneyimliydi kızıl kız. Sarışın güzelin güçlü bakışlarına karşılık verirken biraz olsun onu yüreklendirmek için usulca konuşmaya başladı.

"İki insan birbiri için yaratılmışsa gerçekleşmesi gereken tek şey doğru zamandır kızlar. Ne olursa olsun ne için olursa olsun umudunuzu kaybetmeyin ve istediğiniz şey için savaşın."

Kızlarla bir iki dakika daha konuştuktan sonra annesinin odasına gitmişti. Ginny kim ne derse desin kulaklarını kapayıp hayatına devam edecekti.

-

Final maçı geldiğinde takım hem heyecanlı hem hüzünlüydü. Spiker Ginny'nin adını söylemeden önce onu duygulandıran şeyler söylemişti.

"Eveet, bugün Holyhead Harpies için oldukça önemli bir gün, finale çıkmaları ve kupaya yakın olmalarının yanı sıra takımda kısa zamanda müthiş maçlar çıkaran kızıl efsanelerinin kovalayıcı olarak son maçına tanık olacağıız. Geliyoooor GİNNY WEASLEY POTTER."

Bütün taraftar kızın adını bağırırken Ginny gördüğü sevgi karşısında gözlerinin dolmasına engel olamamıştı. Bu anları aklına kazırken takım arkadaşları da onu alkışlamaya başlamıştı. Maç başladığında Kovalayıcıların birçok sayıyı onun kullanması için çabaladığını fark etti. O da onların bu anlamlı jestlerini her defasında çemberden topu geçirerek karşılık veriyordu. Bekledikleri kadar zor bir maç olmuyordu, maçın ilk dakikasından beri takımları üstün bir şekilde ilerliyordu. Sadece iki kere geriye düşmüşlerdi ama kısa sürede toparlanıp öne geçmişlerdi. Katty arayıcısının snitch'i yakalamaya yaklaştığını gördüğünde elindeki topu çembere atmak yerine yine Ginny'e fırlattı. Kızıl kızda topu çemberden kolayca geçirdi böylece kaptanı maçın son sayısını onun atmasını sağlamıştı. Maçı bitiren ve Holyhead Harpies'in kazandığını söyleyen anons yapıldığında taraftar hep bir ağızdan marşlarını söylemeye başladı. Takım etrafta kutlama dönüşü yaparken kupa için yerde hazırlıklar başlamıştı. Bütün takım bir yuvarlak olup sevinçlerini paylaşırken Ginny ilk olarak Katty'e sarılarak ağlamaya başladı.

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin