Ginny Harry'nin sevdiği bütün yemekleri yapıp masaya dizerken radyodaki şarkıya eşlik ediyordu. Şamdanlara mumları yerleştirirken fırında kabarmakta olan meyveli kekine göz atıp duruyordu. En sevdiği muggle şarkısını yakaladığında radyonun sesini asasıyla daha da yükseltti. Masanın son dokunuşlarını yapıp eserine bakmak için geri çekildi,bir şeyler eksikti. Parmağıyla çenesine vururken bulmaya çalışıyordu.
"Kadehler, kadehleri unuttum. Nereye koymuştum?"
İki ihtimalden sonuncusunda kadehleri bulduğunda dikkatlice yerlerine koydu,Harry bu yemeğin yanında şarap içmeyi seviyordu kendide meyve karışımını içerken ona eşlik edecekti. Son iki yemeğini de servis tabağına alıp masadaki boş yerlere koydu,fırındaki keki soğuması için tezgaha bırakırken Harry'nin sesiyle birlikte neredeyse elinden düşürüyordu.
"Böyle ani çıkışların yüzünden kalbim düzensiz atmaya alışacak!"
"Sana baya seslendim ama müzik sesinden duymadın büyük ihtimalle."
Ginny onun yanına ulaşıp yanağına öpücük bıraktı.
"Neyi kutluyoruz?"
"Bilmem beraber geçireceğimiz güzel günleri kutlayabiliriz."
"Öyle olsun bakalım. Çocuklar nerde?"
"Kovuktalar,Charlie ve Amelia akşam yemeğine gidecekmiş James duyunca kalmak için ısrar etti."
"Biz bizeyiz yani,güzel bir akşam bizi bekliyor."
"Evet sevgilim şimdi bana beş dakika ver,hazırlanmam lazım bir randevum var."
Harry onu kavradığı ellerini geri çektiğinde gülümsemesi yüzündeydi.
"Benimde hazırlanmam gerekiyor mu?"
Ginny mutfak kapısından çıkmadan önce kocasını alıcı gözlerle inceledi.
"Sen oldukça ilgi çekici duruyorsun zaten,sadece ben gelene kadar yemekleri tırtıklama yeter."
Harry o hazırlanıp gelene kadar özel gün şaraplarından bir tanesini masaya koymuştu. Aslında bayadır içmek istediği Draco'nun hediyesi bir şarap vardı ama onu Ginny ile beraber içmek için geri yerine bırakmıştı. Karısı gece mavisi oldukça güzel bir elbiseyle karşısında belirdiğinde dudaklarından beğeni ıslığı çıktı.
"Çok güzel olmuşsun sevgilim."
Artık alışkanlık haline getirdiği öpücüklerini karısına ve hamile karnına bıraktı. Ginny birazcık kızarmaya başladığında kocasını çeşit çeşit yemeklerin olduğu masaya yönlendirdi. İkisi el ele,diz dize yemeklerini yerken bir yandan konuşuyorlardı. Harry istediği zaman nasıl romantik olacağını göstermek istercesine ayağa kalkıp asasıyla radyoyu büyüledi. Kızıl kızı dansa kaldırdığında ikisi ağır hareketlerle vals yapmaya başladı. Çalan şarkı bittiğinde Ginny kendisinden bir nefes kadar uzak kocasının dudaklarına ulaştı. Öpüşme uzadıkça birbirlerine daha da sarılıyorlardı onları ayıran şey minik canavarın ufak tekmesiydi. Ginny kıkırdayarak geri çekildiğinde kocasının aşk dolu gözlerine baktı,o kadar yakınken bebeğin hareketini hissetmiş olmalıydı.
"Kendini hatırlatıyor büyük ihtimalle."
"Annemi heyecanlandırma baba diyordur belki de."
"Film izleyelim mi? Sevebileceğini düşündüğüm birkaç muggle filmi aldım."
"Bu gece beni sürekli şaşırtıyorsun hayatım."
"Sayılı zamanımızı en iyi şekilde geçirdiğimizden emin olmak istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanfictionÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.