53

17.2K 992 230
                                    

Gabrielleri reddedip otelde kalmaya başlamıştım. Ama şu an yine hayatım alt üst oluyordı.

Valizi dışarı sürükledim. "Arya." Dedi gabriel odanın karşısında. Korumalar kafalarını eğerken, Gabriel'e baktığımda altımı işaret etti. Gözlerim büyüdü. Hızla dönüp çıktığım odaya geri girdim. Altım boştu.

Diavolo zaten bunu biliyormuş gibi rahat bir tavırla bakmaya devam etti. Az önce beni uykumdan uyandırıp uçak bileti vermişti!

Valizi yatağın üstüne atıp açtım. Siyah kazak ve uzun saten eteği alıp banyoya ilerledim. Kapıyı kapattım. Bu süre zarfı içerisinde beni takip eden iki çift koyu kahve göze asla temas etmedim..

Üstümdekini kenara atarak üzerime siyah kısa kesim kazağı giydikten sonra eteği giyerek kenara giymek için ayırdığım botlarımı ayağıma geçirdim. Aynaya baktım. Yüzüm sağlıklı görünmüyordu. Ama umurumda da değildi. Nemli saçlarımı kulağımın arkasın attım. Hazır açılmamış tahta taraklardan birini alarak saçımı taradım. İçeriden çıktığım esnada diavolo olduğu gibi bekliyordu. Yine bakmadım. Valizi kapattım.

"Büyümüşsün." Diyen diavoloya karşın ters bir bakış attım.

"Aynı kalmamı mı bekliyordun?" Ti ye alarak sorduğum soruyla valizi yataktan indirdim.

"Türk kızı." Dedi durmamı sağlamak ister gibi

"Aklın varsa.. Kanada'ya dönersin."

Ona doğdu döndüm.

"Merak etme KOCACIM. İtalya da istesen de göremezsin beni." Sahte bir gülümsemeyle baktım.

"Ha." Dedim gidecekken.

"Bir de.. Beni korumana gerek yok. Korumanı istemiyorum. "

Ciddiliğini bozmadı.

"Kanada'ya döneceğin için-"

"YETER!"

"Beni sinirlendirme Russao." Parmağımı ona doğrulttum.

"Ben nereye istersem oraya giderim.Ve sen tek kelime dahi edemezsin. Gözümde düştün. Ben de Arya Bozdağ isem Bunu unutumam!"

Dolan gözlerimi geriye itekledim.

"Russao" dedi düzeltmek istercesine.

"Arya Russao."

Güldüm.

"Çok merak ediyorum. Hangi yüzle bunu vurguluyorsun? Kanadaya dönsem ne değişecek? Beş yıl sonra gelerek sözünü tutmuş gibi mi yapacaksın? Sen düzenini kurdun Russao. Ve ben bir ahmak gibi seni bekledim.Bu düzende bana yer yok. Ve bitti. Bu zamana kadar nasılsa. Bundan sonra da öyle olacak."

"Şansını." Dedi Bir adım atarak.

"Zorlama Türk kızı."

"İlk günki iticiliğini kazanmana ramak kaldı Diavolo. Bari şerefini kurtarsaydın." Son sözümü peydah ederek çıktım odadan. Gabriele baktım.

"Lütfen." Dedim ağlamaklı ses tonumla.

"Götür beni lütfen.."

"Sikeyim!" Kafamdan çekerek abi şevkatiyle sarıldı.

"Burda olmaz." Dedim.

"Götür beni"

Geri çekildiğimde adımladık.

"Sebebi ne?" Dediğimde Gabriel kafasını iki yana salladı.

"Bilmiyorum."

"Yedi ceddini sikeyim ki bilmiyorum."

Ve Bir Italiano(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin