כלואה2: פרק 44- חצי פושעת.

1.3K 107 18
                                    


הסתכלתי על טומי ונלי. איך הם השתנו.

שיערה של נלי ארך וכולה הייתה נראית מוזנחת. כנראה שהכול בגלל הכלא. הכלא שגם אני הייתי אמורה להיות בו. אני ואנדרס.

את טומי ראיתי לא מזמן אבל פתאום אור החדר  הלבן התמקד על פגמיו. עורו היה חיוור ובהיר. הוא היה נראה כאילו לא ישן כמה שעות במקרה הטוב.

הם בוודאי הסתכלו עליי, על איך שאני השתנתי.

מעניין למה ריי הביא דווקא אותם? מאיפה הוא יודע על הקשר שלי איתם? אולי בגלל שלוקאס קשור לארגון והוא חושב שגם אני הייתי חברה בארגון? האמת שאין לי יותר מידי השערות וגם ברירות לא נשארו יותר מידי. ידעתי שברגע האמת נלי וטומי יגידו שהם מכירים אותי. שיש לנו היסטוריה ארוכה ביחד. שהתפצלה ביום שבגדתי בהם בשביל לבנות משפחה, משהו שלא הצליח במיוחד.

ריי אחז בשתי זרועותיהם בחוזקה "מי זאת?" הוא שאל אותם עליי. גופי רעד, פחדתי מהתשובה שלהם. פחדתי לשמוע את שמי באוויר.

טומי ניסה להתנער מידו, מה שהיה חסר סיכוי מלכתחילה. "לא יודע מי זאת" הוא הרים קולו במקצת "תעזוב אותי כבר". עצמתי עיניי בעדינות. שלב אחד עברתי בהצלחה. הסטתי עיניי לנלי. בודקת מה עיניה אומרות לי. האם תבגוד בי כמו שבגדתי בה או שמא ההפך? ידוע שההיסטוריה שלי ושל נלי לא הייתה מתוקה כמו ההיסטוריה שלי עם טומי, עד השנייה שבגדתי בו.

"נלי?" ריי הפנה ראשו אליה "את יודעת מי זאת?" היא הביטה בי ואני השבתי לה מבט מתחנן.

"נלי!" הוא ניער אותה ממחשבותיה "לא" היא ענתה בקלילות. ריי הסתכל עליה בעצבים, הנהן קלות. הוא כנראה היה בטוח שאנחנו מכירים.

הוא יצא עם שניהם מהחדר ואחרי כמה שניות בודדות שב לחדרי לבדו.

בזמן הזה הספקתי להסדיר נשימה ולתת לגופי להירגע. הכול היה חייב להיעשות בשקט כי כריסטופר ישב לידי, אומנם לא הסתכל עליי לאורך כל הדרך אבל בהחלט היה קרוב מספיק בשביל לשים לב שאני משקרת.

"טוב" הכריז ריי והתיישב. "תשמעי מרי" הוא הסתדר בנוחות בכיסא. מיקדתי מבטי עליו.

"אני יודע שאת מסתירה משהו" הסתכלתי עליו בתמימות "אני לא יודעת מה אתה רוצה ממני".

"את רוצה להגיד לי שלא ידעת שלוקאס שנהג ברכב שבו היית הוא רוצח?" פערתי עיניי "הוא מה?" לא הייתה לי ברירה אלא לשחק את המשחק.

ריי גיחך בציניות "תשמעי אני נותן לך עשרים וארבע שעות" הוא אמר כשעיניו רק עליי ומבטו נהיה לרציני ודי מאיים. "עשרים וארבע שעות להחליט באיזה צד את" הוא אמר והבנתי כבר מראש מה הם הצדדים. "תחשבי על החיים שלך" הוא טפח על שכמי ונעמד. כריסטופר נעמד אחריו. ושניהם הלכו לכיוון הדלת. ריי נעצר וזרק לעברי "שלא תחשבי על תכנית בריחה או משהו כזה" הוא הסתכל לעיניי "יושב פה שוטר מחוץ לחדר שלך כל הזמן" הוא המשיך ויצא.

כלואה 2Where stories live. Discover now