05 : 🌴Cedera🌴

2.2K 278 33
                                    


   Dah seminggu lepas kes pillowtalk tu,, serius aku tak sedar yang aku tertidur sampai mimpi Sajat bekung tu 😂 Ayat terakhir yang aku dengar..

˝ aku takkan biarkan perkahwinan kita macam daun yang gugur˝

End up, aku tertidur sebab diserang penyakit mengantuk yang menyerang supaya tidur. Dengan mata yang berat aku tertidur dalam dakapan sang Suami dingin tapi sweet pada malam tersebut. Aceceececece— ●▽●

  Disebabkan dia,, thesis aku dapat 4.0 flat penuh untuk thesis Ssaem Shindong tu,, disebabkan dia juga aku di cop sebagai mahasiswi yang Bagus dalam bidang muzik. Bila aku periksa balik thesis aku tu,, aku sendiri tercengang melihat arrangement yang dia buat. Baru aku faham kenapa orang lain nak dia produser lagu mereka.

No wonder lah dia pun kacak macam prince of iced . ●▽● Beku je,,kulit kalah juon auchhh hensemm meehhh😂❤

  Langkah diorakkan ke department musical yang bersambung dengan fakulti B.  Aku nak jumpa Hoseok dekat sana sebab dia cakap suruh join dia practice.

Tunggu aku Bangseok!
MIN Jieun otw to you ●▽●

ツツツ

Pintu department musical di tolak dan aku menerobos masuk dalam department musical,, orang yang lalu lalang membongkokkan tubuh mereka sedikit, lain tak bukan mestilah junior :) . Aku turut melakukan hal yang sama. Aku tak kurang diajar sangat macam laki aku 😂

Maaf awak,,saya kutuk awak lagi😝

  Beg sandang yang aku sangkut dekat bahu kanan dibetulkan sebelum berjalan masuk ke dalam dance practice. Kelibat hoseok dekat depan cermin besar ditangkap. Oho—fokus kau ye ●ω●

“ Bangseok!! ”

“ Opocot kau rapunzel!! ”

Dada di urut laju disebabkan terkejut beruk bila di sergah padu oleh aku. Terbahak-bahak aku gelak dengar latahan dia. Seronok tau kacau hoseok ni. Lahaiii terhibur 😂

yaish,jisaekiya! Neo— aishh ” Sumpah dia sambil ada hati nak lepuk kepala aku.

“ hahaha mianhae mianhae hajima~ ”

  Aku usik dia,, lengan hoseok dipaut erat bila tangan dia dah sedia nak baling topi dia dekat aku. Dia jeling aku yang disebelah kanan nya. Aku lepaskan pautan lengan,, aku beredar ke tepi dinding lalu meletakkan beg komputer riba dan sling bag aku.

Wehaku dengar budak fakulti C bahagian perniagaan buat onar dengan budak bahagian musical— betul ke? ” Soal aku yang baru nak ambil tahu.

Aku ni menepu duduk dalam studio universiti tu je sampai perkembangan universiti pun tak tau,, kalau tahu pon dari mulut becok Hoseok dengan Jimin.

“ sah kau duduk dalam selimut ni,, baru sekarang kau tahu. Tadi budak sama course dengan kita kena belasah dengan budak perniagaan tu. ” Ahhdia dah mula dah mulut kepoh dia tu.

“ weh, serius Ah,, sape budak tu mana tahu aku kenal,, boleh angkat kaki nak backup ” Sungguh aku.

  Well—kami dak dak course musical ni saling sayang-menyayangi hah gitu. Aku tak faham tau kenapa budak course PERNIAGAAN tu nak cari gaduh. Lama dah aku usha diorang tu. Kecik besar tak besar besar tengok.

[✓][🍀]𝓢𝓾𝓪𝓶𝓲 𝓖𝓾𝓵𝓪 𝓑𝓪𝓽𝓾 + 𝓢𝓪𝓿𝓪𝓰𝓮  ※ ᴍʏɢWhere stories live. Discover now