24 : Hari pertama kita 💕

1.4K 137 26
                                    



  Kunci kereta yang berada di dalam bekas kaca dicapai . Setelah memastikan semua sudah keluar dari rumah aku menutup pintu dan melangkah ke arah kereta yang sudah dikeluarkan dari garaj kereta.

  Biarlah aku pakai baju ni je,, aku malas nak naik turun tangga nak tukar baju. Okayy aa tu en,, comeyy pun comeyy baju tu huehuehue itu sleepwear aku. Aku tahu macam baju jalan.

So what ever lahh.
Asalkan aku bahagia di samping lelaki tercinta muahahha.

Segala dompet, handbag what ever bag lah aku tinggal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Segala dompet, handbag what ever bag lah aku tinggal. Aku cuma bawa telefon bimbit yang dari tadi aku pegang dan kunci kereta Kia forte milik Yoongi tapi aku bawa,, takkan aku nak bawa Mercedes cikedess tu pula,, aku tak yakin nak bawa kereta mahal macam tu walaupun Yoongi benarkan macam mana sekalipun.

Lagipun aku bawak lagi
dua org gaisss,, takkan
Nak tinggal sorang lagi dekat bonet?
Aku tak sekejam syaiton nirrojim 😂👋

Sedang molek aku tekan punat ˝START ˝ terus enjin kereta dihidupkan. Gaissss sudah bersedia dengan hikmat driver milik Choi Jieun?

Katakan Ya,,
Jika tidak sila abaikan
Part ni 😂

Kereta Mercedes tu ada je dekat dalam garaj kereta sebab diorang naik guna kereta Seokjin. Iyaaaa kereta merah jambu tu.

Eunsoo dengan Iseul yang menjadi penumpang aku dari tadi diam hadap telefon memasing. Chat buah hati lah tu. Untung laaa dapat chat buah hati ,, aku? Nak chat guane nye dah aku drive takkan nak call? Maap,, kredit ea tinggal 10 sen je kau tauuu,, sedehh betul.

Suami kaya tapi kredit dok dapat beli. Nangis gini. 😔

Buat kesekian kalinya aku mencuri pandang Iseul yang duduk di seat penumpang di sebelah aku bila lampu isyarat bertukar ke warna merah tanda berhenti.

" Reim, Ceul dapat info dari jejaka kamu tak? " Soalku yang mula capai telefon untuk tengok notifikasi mana tau Yoongi call ke sebab aku guna silent mood.

" Taehyung tak balas chat pun,, puas Ceul spam mesej dekat dia. Yang dapat nye double grey tick " Adu Yang Iseul kepadaku.

Ditenung skrin telefon nya dengan wajah yang sedih,, cemikkan? Acapkali didengarinya tetapi buat tak endah je malas nak tegur. Yerim yang di seat belakang aku pandang melalui cermin untuk melihat keadaan belakang.

Ini lagi sorang dok tenung telefon macam nak tembus telefon tu tapi wajahnya tidak mencuka seperti Iseul malah terselit senyuman kecil di bibir gadis berambut hitam itu.

" Ni lagi sorang, Yerim kamu dapat chat Kookie? " Soalku yang meletakkan semula telefon aku bila tiada satu pun missed call, message, chat whatsapp yang datang dari Yoongi. Yang ade nya group whatsapp instafamous yang dari tadi bising.

[✓][🍀]𝓢𝓾𝓪𝓶𝓲 𝓖𝓾𝓵𝓪 𝓑𝓪𝓽𝓾 + 𝓢𝓪𝓿𝓪𝓰𝓮  ※ ᴍʏɢWhere stories live. Discover now