26 : Amusement Park + Meet you👋

1.6K 121 32
                                    

🎡Amusement Park🎡

˝Kebahagian dapat dirasainya . Terima kasih kepada Tuhan ˝


Angin yang sepoi-sepoi bahasa mula menampar tubuh kami. Terasa kedinginan walaupun sinaran cahaya matahari memancar mancar wajah kami. Pipi aku sudah kemerah-merahan juga disebabkan sinaran cahaya matahari tu. Pintu gerbang amusement Park dipandang sekilas dan beralih pula pada persekitaran yang ramai manusia berkunjung di taman hiburan ini.

Meriah sahaja..
Tersenyum aku melihat sepasang kekasih yang bergurau senda. Nampak sepadan macam aku dengan abe Yoongi 😝

Sesekali aku kesat peluh dingin yang menitik. Cuaca panas tapi masih terasa dingin sebab mungkin disini negara Korea, negara yang mempunyai empat musim. Mungkin lah...

" Ambik ni " Satu tangan yang menghulurkan sehelai sapu tangan kecil berwarna royal blue dipandang. Pada mulanya memandang pemilik tangan dan selepas itu memandang sehelai sapu tangan yang cantik warnanya.

Royal blue...

" siapa punya? " Tanyaku Yang masih memandang sapu tangan itu. Musykil aku dibuatnya ,manalah dia dapat sapu tangan ni.

Wajahnya pula dipandang lama Dan pada masa yang sama dia merenung tenang kedalam anak mataku.

" aku punya lah. Banyak cakap pula kau ni. Dah ambik ni lap peluh tu" Dengan tindakan yang lembut dia mencapai tangan Kiri ki Dan letak sapu tangan Yang dikatakan milik dia sebentar tadi diatas telapak tangan Ku .

Tanpa mengucapkan terima kasih dan menunggu masa lagi aku mula mengelap peluh dingin disekitar wajah. Aku perasan Yang dia Dari tadi asyik pandang aku.

" sama-sama "

Heol!

Perli!

Aku dah pandang kerek dekat Yoongi pada masa yang sama aku Cuba jauhkan diri daripada dia kononnya nak merajuk. Protes aku.

" takpayah nak lari,, macam tak biasa dengan perlian aku " Bahu aku ditariknya dan aku memucungkan bibir bila aku tahu aku takkan pergi mana-mana tanpa dia.

[✓][🍀]𝓢𝓾𝓪𝓶𝓲 𝓖𝓾𝓵𝓪 𝓑𝓪𝓽𝓾 + 𝓢𝓪𝓿𝓪𝓰𝓮  ※ ᴍʏɢWhere stories live. Discover now