10 : 🌴Kacau🌴

2.8K 204 83
                                    


Dapat rasakan hembusan nafas yang hangat menyapa rambutku. Satu tangan yang meletakkan tangannya dibahuku membuatkan aku tak selesa nak bergerak. Tanganku yang berada di pinggang ˝seseorang ˝ itu dialihkan dan mula menenyeh akibat ruangan bebola mata masih lagi mahu beradu.

Bila mata dah mula segar dada ˝ seseorang ˝ yang tidak berlapikkan sebarang fabrik itu menjadi santapan seisi ruangan kornea mata.

Tersenyum sendirian bila otak sudah mula memproses maklumat. Pinggang nya di peluk kembali bila ˝ perkara tadi ˝ mula segar dalam ingatan. Maluuu weiiiii,, kulitnya yang putih melepak dipandang. Putihhh woooo kulit. Kalah Miranda kerr 😂

Tetiba terasa seperti bahu belakang ku yang terdedah di usap lembut dan dahiku dicium sikit. Dia terjaga ke masa aku peluk pinggang dia?

" good evening sayang "

Suara serak basah Min Yoongi mula menerpa diruangan gegendang telingaku. Tersenyum lebar saat mendengar perkataan ˝ sayang ˝ digunakan. Wajahnya dipandang seraya mendongak memandang nya.

" good evening too.. " Balasku manja.

" what's time now? " Soalku yang membetulkan rambutnya yang kusut masai. Tangannya yang tadi di bahuku mula mencapai telefon bimbit di tepi bantal.

" 5 pm "

Dah pukul lima,, Lama jugak laa ˝ exercise ˝ tadi. Lunch dah terlepas,, ingat tak lapar ke? Aku dah kerah seluruh tenaga untuk tadi. Penat, rasa macam nak tidur je sepanjang masa.

" huarghhhh ngantuk nyaaa,, nak tidur "

Sejujurnya mata aku makin berat akibat penat. pandai-pandailah si Yoongi tu survive nak makan. Aku yang ingin diulit ke alam mimpi mula dikacau oleh anasir-anasir beruang kutub itu.

Lengan kirinya yang menjadi bantal aku sejak tadi mula memeluk leher jinjang aku dan automatik badan aku mengiring menghadap nya.

" mwoyaaa " rengek ku bila dia tak lepas cium pipi tembam aku. Apa ni main gomol-gomol .

" saja nak sweet dengan kau. Tak boleh? " Soal Yoongi dengan kening terangkat sebelah. Muka poyo ditayangkan.

Geez....
Mengada lah.

" bukan. Saya letihhh,, bagilah saya rehat. "

" halahhh,, aku pun penat ape. Siapa yang hayun? Kau ke aku? Melebih pulak kau " Perli Yoongi pedas.

Aipp!!! Suka hati halmeoni kauuu je en nak cakap camtu.
Mulut tu tak boleh pedas lagi ke?!
Lahaiii suami savage aku ni. Elokkkk je tadi manis macam gula tetiba jadi biji kopi!!

" kyahh pyeongtae (gatal) ,, saya selotep mulut tu nanti baru tahu tahap mana adik awak tu! "

Badan aku pusingkan membelakangi nya. Baru tadi buat adengan sweet macam gula batu tetiba buat aku rasa nak meletop dengar balasan dia. Comforter yang menutupi sebahagian badan kami ditarik olehku dan aku menyelubungi comforter sehingga ke paras kepala.

" malu laa tu. Halah, yang penting kau sorang je tahu tahap mana ADIK aku tu. " Bidas Yoongi yang letakkan dagu nya di bahu aku.

Mencebik aku dengar bidasan dia yang pervert tu. Pehal otak dia kuning sangat lepas buat benda tu?

" please. Shut up "

" aku mandi dulu. Kau tidur lah. Papehal aku kejut kau. "

" kharago (pergilah) " halau aku.

[✓][🍀]𝓢𝓾𝓪𝓶𝓲 𝓖𝓾𝓵𝓪 𝓑𝓪𝓽𝓾 + 𝓢𝓪𝓿𝓪𝓰𝓮  ※ ᴍʏɢWhere stories live. Discover now