PART 2

6.7K 365 22
                                    

DEV POV

Saya bermalam di Club dengan Dominic sebab terlampau stress dengan apa yang jadi di bar saya. Dady tanya what happen tapi saya malas mau explain. Sakit hati saya gara2 tu orang. Mr. Oberoi. Nama yang pelik dan menarik. Saya rasa orang dia ni yang sengaja buat hal. Sengaja kasi rosak bar saya. Tunggu nanti Dominic tahu semuanya siapa dalang saya cincang tu orang hidup-hidup.

Club Infinity boleh tahan ramai orang. Saya dan Dominic stay di ruang VIP. Kami order whiskey 2 botol yang sederhana besar. Kami minum sambil cuci mata banyak chicks bebeh menari di dance floor. Bikin terliur jugalah. Saya sama Dominic bertingu saja sambil signal mau tambah minum. Tu waitress bawa lagi 2 botol tempat kami.

"Hey handsome? Need partner?" Datang dua bebeh tempat kami. Saya on saja lah. Terus durang duduk dekat saya dan Dominic. Aww not bad body dorang montoks.

Time paning2 sudah kepala, saya pandai sudah join tu bebeh menari di dance floor. Dapatlah pigang2 semua ramas2 segala. Okay seja tu bebeh. Time kami siuk2 menari tiba2 tu bebeh bisik something di telinga saya.

"I think you need more than this." Bisik dia.

Automatic saya senyum nakal sama tu bebeh. Dia tarik tangan saya pigi di belakang Club. Sana ada hotel terus kami check in disana. Dan jadilah malam yang panas buat kami dua. Hanyut dalam nafsu masing2.

Esoknya, saya terbangun sebab kepala saya sakit gila. Saya nampak tu bebeh di siring saya masih lagi tidur and still naked. Saya senyum sinis saja tingu tu perempuan. Nice chicks pandai kasi puas nafsu saya. Saya ambil dompet saya then saya ambil duit Rm500 saya letak di meja dekat tu katil. Saya pakai baju saya lepas tu keluar dari tu hotel. Saya tingu jam 10 am sudah. Saya drive kereta dan balik ke rumah saya.

My phone suddenly ringing 📞

Incoming call from Dominic 📲📲

Saya angkat call dari dia.

"Hey Dom, mana kau?"

"Saya sini di rumah sudah. Saya balik sendiri semalam. Kau tiba2 menghilang semalam."

"Hahaha. Ada bebeh culik saya semalam. Sorry Dom."

"Sokay Dev. Bah later kita jumpa saya mau discuss pasal kerja."

"Alright Dom. Nanti jumpa, saya driving ni."

Belum sempat saya letak phone saya dengar sudah cermin kereta belakang saya kena umban. What the fish! Saya tingu belakang guna cermin, ada satu perempuan berdiri di tepi tu jalan sambil lap2 baju dia. Saya reverse kereta tepat depan dia. Dan saya tidak sangka dia perempuan yang sama saya jumpa time tu malam di lorong..

DEVIL ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum