PART 11

4.2K 357 36
                                    

Dominic masuk ke dalam office Dev dan memberikan info yang Dev inginkan. Dev mau tahu di mana Villona stay dan dengan siapa.

"Kau sudah dapat apa yang saya suruh ?" Tanya Dev.

"Bukan Dominic nama saya kalau itu pun saya nda dapat. Senang jaa tu. Di hujung jari sija bah." Sempat main-main lagi Dom dengan Dev tapi Dev ndada mood mau layan lawak nda lucu dia.

Dev merenungnya serious.

"Chill Dev... Saya sent tempat kau info yang saya dapat."

Dom tekan-tekan HP dia nda lama tu ada notification sampai di hp Dev.

Dev tingu saja tu info yang Dom hantar dia pun terus berdiri dari kerusi dia.

"Kau mau pigi mana Dev?"

"Saving my girl." Kaca mata hitam di pakai dan rokok sempat dihisap sebelum beredar.

Dom thumbs up saja. "Anything call sy. Be careful. " bilang Dom sama Dev.

Dalam perjalanan Dev tanpa niat teringat dan terimbas dengan semua yang dia lakukan terhadap Villona.. Betapa kejam dia memperlakukan diri Villona.

Now I got my karma. Saya hilang semua orang yang saya sayang. Mumi, dadi and now Villona. Tapii.. Saya nda kan biarkan dia jatuh di tangan saitan itu. Apapun jadi, Villona should get better life, and better men. She deserve more than anything. Maafkan saya sebab lambat sedar yang kau memang sudah bertakhta di hati saya, Villona. Now you have my heart and soul, I'll never let someone hurt you. Wait for me mi amor..

'Mr. Keith Effron Charles. Now you're in my list.' Senyum miring dan sinis. Dev menambahkan kelajuannya agar cepat sampai di Harbour Hotel.

▪▪▪▪

Villona menahan sakit akibat dari Keith memukulnya menggunakan tali pinggang. Lebam badannya dengan kesan pukulan itu. Kenapa kau begini Keith? Kenapa?? Saya menangis dalam bilik itu sendiri. Keith pergi begitu saja lepas dia puas pukul saya. Saya ndaa tahu apa masalah dia sampai sanggup pukul saya begitu.

Saya terlelap gara-gara menahan sakit badan saya. Bila saya terbangun dari tidur. Muka Keith yang saya nampak di hadapan saya. Saya mengundurkan diri saya dari dia. Saya takut dia masih mau pukul saya.

"Why sayang?" Tanya Keith selamba.

Saya geleng2 kepala sambil tutup badan saya guna selimut.

"Come here Villona." Sambil Keith tarik tangan saya pigi dekat dia..

Auchhh...

Saya terjerit kesakitan bila dia pegang kuat pergelangan tangan saya.

"Who did this to you baby??" Tanya Keith lagi bila dia nampak lebam di tangan, kaki saya.

DEVIL ✔️Where stories live. Discover now