PART 3

5.7K 343 24
                                    

Villona merenung jauh di dalam bilik dia di tempatkan. Rasa sakit tangannya masih terasa walaupun sudah di ubat. Rasa sakit yang berdenyut. Villona memejamkan matanya buat seketika, tanpa di duga airmata suci mengalir di pipi. Villona membiarkan saja air matanya mengalir begitu saja. Hening malam menemani dirinya yang tengah dilema dengan apa yang sedang berlaku ke atas dirinya.

Jam dinding sudah menunjukkan 10pm. Tapi mata Villona belum menandakan rasa mengantuk lagi. Rasa tertekan dengan apa yang Dev lakukan ke atas dirinya. Siapakah Dev sebenarnya? Kenapa takdir pertemukan saya dengan dia.

DEV keluar balik dari rumah selepas settle kan pasal Villona. Dia rasa lega bila akhirnya Villona akan stay di rumahnya. Dia datang berjumpa dengan Dominic dan orangnya yang lain di Casino King Club.

"Hey Dev?" Tegur Dominic yang tengah main snooker.

Dev hanya mengangkat tangannya. Sambil mengambil rokok yang ada di mulutnya.

"Tidak mau join kah? Mari bah lawan." Pelawa Dominic.

Dev senyum sinis.. Lalu dia mengambil tu kayu snooker yang di letak dekat tu meja.

"Let's play." Kata Dev.

Tengah sibuk main snooker

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tengah sibuk main snooker. Dominic tiba2 menerima panggilan dari rakan mereka yang lain.

"Dev, ada saitan buat hal di tempat kita."

"What? Di mana?"

"Di Port yang tempat kita jual barang."
"Sial. Let's kill them." Dev segera mengambil pistolnya dan keluar dari CK club. Mereka masing2 menggunkan kereta. Macam Fast and Furious sudah dorang di jalan raya.

Sampai di Port. Dev segera hentikan kereta dan keluar. Kucar kacir orang di sana. Lari sana sini. Aksi tembak menembak sedang rancak berlaku. Dev melihat ada seorang kelibat yang dia rasa familiar di sebalik orang ramai yang berlarian.

DEVIL ✔️Where stories live. Discover now