005

2.2K 197 68
                                    

LotsoflovesfromAraa—♥

++++++++++

++++++++++

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou télécharger une autre image.


JLE ; 005 ♥Chapter; Yeonin ♥

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou télécharger une autre image.

JLE ; 005 ♥
Chapter; Yeonin

SATU per satu anak tangga dilihat ketika menuruninya. Terbit satu keluhan berat di bibir. Sejak tadi otaknya asyik dibelenggu dengan satu perkara yang amat merisaukannya dan juga seseorang yang amat bernilai buatnya.

Keputusan yang dibuat untuk mewarnai kembali hubungan yang sekian lama tergantung sepi. Dirinya cukup kosong tanpa kehadiran si dia. Cukup memberi kesedaran bagaimana perasaan ditinggalkan keseorangan tanpa si dia yang sentiasa menjadi dambaan hatinya.

Adakah betul rentak nya ingin mendekati si dia semula?

Semuanya bercampur aduk dalam benak akal fikiran nya. Buntu...

Tiba di anak tangga yang terakhir, dia melabuhkan punggung nya pada permukaan tangga yang sejuk.

Betul atau tidak tindakan Aku?

Rambut digosok kasar. Rambut yang sebentar tadi sudah disikat rapi dan digayakan mula serabai akibat jari jemari panjangnya sendiri.

Satu persatu tindakan gilanya semalam tersemat dalam akal fikiran nya.
Seperti sebati tidak dapat dileraikan. Macam mana dia mahu berlagak tenang depan si dia kalau si dia ingat kesemuanya tentang semalam?

Wajah sempurna nya mahu letak dekat mana?
Haishhh—

Nafas ditarik perlahan dan dihembus kan secara perlahan juga. Mencari ruang untuk menenangkan diri yang kacau bilau dengan perasaan sendiri.  Telapak tangan diletakkan di dada.

“ kyah— kenapa kau tak balik semalam?

Saat kepala didongakkan, ruangan kornea mata dihiasi wajah kacak Jung Hoseok yang melintas untuk menuju kearah dapur.

[C] ᴊᴇᴊᴀᴋᴀ ʟɪᴍɪᴛᴇᴅ ᴇᴅɪᴛɪᴏɴ [𝐄𝐝𝐢𝐬𝐢 𝐊𝐞𝐥𝐚𝐩𝐚 𝐉𝐞𝐨𝐧] JJK Où les histoires vivent. Découvrez maintenant