010

1.5K 163 27
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


JLE ; 010
Chapter ;  Luahan hati Byul💜

––––


Air yang menitik turun daripada hujung rambut yang basah di lap dengan kain tuala kecil yang sentiasa menjadi penghuni tetap dalam locker miliknya. Salah satu tabiatnya, menyimpan pakaian dan kain tuala dalam locker miliknya.

Cha Eunbyul berjalan keluar daripada tandas yang tersedia dalam bilik tarian di tingkat tiga iaitu bilik tarian yang menjadi tempat pertemuan Cha Eunbyul dan Jeon Jungkook.

Kaki diatur dan terus melangkah sehinggalah dua belah kaki itu berhenti di tengah-tengah ruangan dalam bilik tarian ini. Setiap langkah yang diatur penuh dengan pelbagai perkara yang bermain di minda.

Rasa susah untuk dia menumpukan tumpuan pada  pengeringan rambut. Hati dan mindanya sarat dengan pelbagai perkara sampai Rasa nak hantuk kepala dekat cermin besar hadapannya ini.

“ Himdureo... (Penat) ”

“ Bodoh punya pasangan taik masin.
Argh!! Serabut! ” Jeritnya sekuat hati sehinggalah cecair hangat mula membasahi pipi. Baru tak sampai seminggu dia berdamping dengan Jeon Jungkook disebabkan denda yang dikenakan tapi dia hampir dilanda tekanan yang kuat dengan segala impak yang mencemuh nya kini.

Ttap!

Ttap!

Ttap!

Terhinjut sedikit bahu Eunbyul mendengar bunyi tapak kasut yang bertemu dengan lantai bilik tarian ini. Air mata dikesat laju dengan tuala. Sempat memperkemaskan t-shirt lengan pendek hitamnya.

Badan berpaling sedikit ke belakang untuk melihat gerangan mana yang nakal sangat kacau waktu peribadinya kini.

“ Nugu— ”

“ Jimin sunbae.. ” Terkedu saat mata bulat Eunbyul bertembung dengan mata sepet seorang jejaka tampan yang makin mendekat melangkah kearahnya.

[C] ᴊᴇᴊᴀᴋᴀ ʟɪᴍɪᴛᴇᴅ ᴇᴅɪᴛɪᴏɴ [𝐄𝐝𝐢𝐬𝐢 𝐊𝐞𝐥𝐚𝐩𝐚 𝐉𝐞𝐨𝐧] JJK Where stories live. Discover now