056

1.1K 101 17
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

JK hairstyle look for this Chapter!♥️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

JK hairstyle look for this Chapter!♥️

🌼🌼🌼

JLE : 057 🌹
CHAPTER : Morning + Jeon Hyesun 🌹

♥️♥️♥️

Sinaran matahari menerombos masuk melalui celah-celah langsir yang terbuka sedikit. Jeon Jungkook masih setia meniarap atas katil itu hanya menyarungkan seluar paras lutut dan tidak berbaju.

Rambut hitam yang dipotong pendek itu setiap pagi akan serabai seiras baru lepas berperang seakan Perang Dingin yang berlaku antara kuasa-kuasa barat.

Jejaka itu mula bergerak-gerak apabila tiada apa untuk dipeluk. Sebelah tangan mula meraba tempat Eunbyul dengan mata masih tertutup akibat mamai.

Namun, apa yang dia dapat rasakan hanya dakapan kosong. Peluk angin.

" Eunbyul.."

Suara serak basah baru bangun tidur itu memenuhi segenap ruangan bilik tidur. Tiada sambutan. Jungkook menggeliat kecil dan mengambil masa satu minit untuk sedar sepenuhnya.

Badan diringan supaya dapat duduk.

" Jeon Eunbyul.. " Panggil Jungkook sekali lagi. Sebelah mata ditenyeh perlahan. Dada yang terasa gatal digaru dahulu.

Mana pula sayang aku ni?

Mata Jungkook mula melilau mencari bayangan si isteri. Mana pulak isteri aku tu pergi ni?

Jungkook mengemas katil. Hah nanti kena bebel sebab tak kemas jadi baik dia kemas dahulu. Seusai menggosok gigi, Jungkook melangkah keluar daripada bilik dan menuju kearah dapur yang berada di tingkat bawah.

Sasarannya ruang tamu tapi ruang tamu itu kosong dan kelihatan tenang sahaja. Jeon Jungkook yang masih shirtless itu menuju kearah dapur apabila terdengar suara seseorang menyanyi.

" Eunbyul? Sayang? " Laung Jungkook sedikit kuat.

" Saya dekat dapur! " Jerit Eunbyul yang menghadap kuali.

[C] ᴊᴇᴊᴀᴋᴀ ʟɪᴍɪᴛᴇᴅ ᴇᴅɪᴛɪᴏɴ [𝐄𝐝𝐢𝐬𝐢 𝐊𝐞𝐥𝐚𝐩𝐚 𝐉𝐞𝐨𝐧] JJK Where stories live. Discover now