055

994 93 17
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

JLE : 055♥️CHAPTER : The Day, Moon & Star♥️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

JLE : 055♥️
CHAPTER : The Day, Moon & Star♥️

+++

Eyoo! Acaner duk rumah?

Kerja berlambak oooo!

Oh BTW, terima kasih
voters & commenters.
😛🌹

🌼🌼🌼

       Suasana dalam bilik hotel Jungkook dan Eunbyul riuh. Bahagian perempuan bersiap di bilik hotel yang digunakan oleh Eunbyul dan Jungkook. Bahagian lelaki pula bersiap di bilik sebelah. Masing-masing meriah dengan pelbagai ragam.

Ahn Seonhwa masuk ke dalam bilik hotel dengan wajah yang sebersalah. Bibir digigit resah. Pandangan terarah pada Eunbyul yang disolek oleh Mia.

“ Yah Byul!!!!!! ”  Raung Seonhwa.

“ Apa?! ” Mengurut dada Eunbyul apabila suara Seonhwa menjerit namanya. Hampir tercekik gula-gula yang berada dalam mulut.

Seonhwa menggaru kepalanya dan tersengih sahaja.

“ Kau ni Seonhwa jerit macam nak roboh bangunan hotel ni! Luruh jantung aku. ” Nara mengurut dadanya.

“ Entah Seon.. aku pun terkejut! Habis lari gincu aku sampai pipi! ” Rungut Jungrien yang mengenggam gincu. Tisu basah yang berada dalam beg tangan diambil.

Eheee maaf. ” Seonhwa menuju kearah Eunbyul.

“ Brownies ada? ” Soal Eunbyul. Dia menyuruh Seonhwa belikan brownie buatnya sebab dia tetiba rasa nak makan.

Eunbyul memandang Seonhwa yang berlenggang kangkung.

Itulah masalahnya, Seonhwa menggaru kepala. Aduh macam mana ni? Mia yang mendandankan rambut Eunbyul pandang wajah Seonhwa.

“ Byeong aaa.. maaf lagi sekali weh brownies yang kau minta tu dah habis. Aku tak tahu kedai mana lagi yang jual brownies..”  Seonhwa mempamerkan riak wajah bersalah.

[C] ᴊᴇᴊᴀᴋᴀ ʟɪᴍɪᴛᴇᴅ ᴇᴅɪᴛɪᴏɴ [𝐄𝐝𝐢𝐬𝐢 𝐊𝐞𝐥𝐚𝐩𝐚 𝐉𝐞𝐨𝐧] JJK Where stories live. Discover now