031

1.6K 147 39
                                    

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Maafkan daku jika berterabur typo,

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Maafkan daku jika berterabur typo,

taip pukul 3 pagi hingga enam pagi. Yeahh so faham lah ye.

++++

JLE : 031❤️
CHAPTER : You're not cupid + Han Yeonju
+ Late Dinner.❤️

++++

Jeon Junghyun, dia memberhentikan kereta mewah miliknya dihadapan sebuah apartment. Junghyun keluar daripada kereta dan bergegas masuk ke dalam bangunan apartment tersebut. Hari sudah melonjak malam.
Waktu ketika ini pukul 8:15 PM. Setelah elevator berhenti di tingkat 5 Jeon Junghyun melangkah kearah pintu yang bernombor 237 . Loceng ditepi pintu ditekan.

Kot kerja diperkemaskan setelah mendengar derap kaki yang melangkah kearah pintu. Wanita yang berada di dalam rumah melihat monitor dihadapan nya. Wajah tampan seorang jejaka dilihatnya. Tanpa menunggu dia melangkah kearah pintu.

"Junghyun."

Jeon Junghyun tersenyum, dengan selamba dia masuk ke dalam apartment tersebut. Wanita tadi menutup pintu. Mendapatkan kan Junghyun yang duduk diatas sofa sambil membuka stoking. Mata tidak berhenti memerhati tingkah laku Junghyun yang mencapai alat kawalan jauh televisyen.

"Jeon Junghyun, I'm asking you. What are you doing here?" Wanita itu memeluk tubuh.
Masih memerhati kan Junghyun. Jeon Junghyun menatap wajah manis wanita itu.

"Yeonju.. Han Yeonju duduk. Aku penat." Nama wanita itu disebut dan lengan Yeonju ditarik lembut supaya duduk di sebelah nya. Yeonju hanya menurut. Tangan yang berada di lengan Yeonju dialih. Kini tangan lembut Yeonju digenggam erat.

Junghyun senyum manis saat mengusap rambut hitam Yeonju. Han Yeonju, kekasihnya yang dilarang oleh neneknya. Anak mata tidak berhenti menikam wajah Yeonju. Seminggu dia tidak menjenguk Yeonju gara-gara dia terpaksa outstation ke Jepun.

Yeonju, merindui Junghyun. Cuma dia agak tersinggung kerana seminggu itu jugalah Junghyun langsung tidak berkomunikasi dengannya. Apa telefon tu barang perhiasan?

[C] ᴊᴇᴊᴀᴋᴀ ʟɪᴍɪᴛᴇᴅ ᴇᴅɪᴛɪᴏɴ [𝐄𝐝𝐢𝐬𝐢 𝐊𝐞𝐥𝐚𝐩𝐚 𝐉𝐞𝐨𝐧] JJK Donde viven las historias. Descúbrelo ahora