042

1.2K 108 2
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Happy new year! Actually aku takde internet huhuhu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Happy new year! Actually aku takde internet huhuhu.

Selamat bersekolah😭

Jangan lupa vote Komen
💜

++++

JLE : 042💜
CHAPTER : Eat and eat more💜

++++

    Waktu makan malam sudah lepas,
kini waktu sudah menunjukkan
pukul 10 malam. Eunbyul duduk dalam bilik sambil melihat drama di telefon bimbit nya. Katil menjadi sasaran selepas gadis itu bersantai atas sofa. Badan direbahkan di atas katil.

Pajamas warna kelabu yang tersarung di tubuh genitnya diperbetulkan. Rambut yang hampir paras punggung nya sudah disanggul tinggi. Susah payah Eunbyul untuk mengikatnya.

Kadang-kadang dia pun putus asa dengan rambut sendiri, itu belum bahagian shampoo lagi, sikat rambut dan keringkan rambut. Dia memang suka rambut panjang tetapi ini sudah mencecah paras punggung.

Jenama telefon bimbit iaitu iPhone 11 dipandang lama skrin yang memaparkan gambar dia dan Jungkook sebagai wallpaper. Segala aplikasi dalam telefonnya ditekan dan di undur kembali. Notification nya sendu malam-malam begini.

Beberapa minit kemudian, Eunbyul meletakkan telefonnya ditepi bantal. Siling bewarna putih itu di tenung. Conclusion nya, Cha Eunbyul dilanda kebosanan. Anak Jeon tu pergi bilik gym yang berada di aras dua tetapi di hujung, sudah hampir 45 minit.

“Jungkook ni bersenam ke buat alatan gym.” Eunbyul mula mengomel katanya nak bersenam 30 minit je ni dah hampir satu jam, memang nak kena gigit ke?

Tidak lama kemudian Eunbyul sudah menguap. Dia termenung lagi, terkelip-kelip mata apabila dia memang rasa mengantuk, limit nya sudah menghampiri.

“Mengantuknya..pagi esok sampai tengahari nak practice lepastu nak kena pergi mall cari barang lagi nak kena jemput granny dekat airport. Wuah! ”

[C] ᴊᴇᴊᴀᴋᴀ ʟɪᴍɪᴛᴇᴅ ᴇᴅɪᴛɪᴏɴ [𝐄𝐝𝐢𝐬𝐢 𝐊𝐞𝐥𝐚𝐩𝐚 𝐉𝐞𝐨𝐧] JJK Where stories live. Discover now