044

1.2K 107 3
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hai gais! I'm late again!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hai gais! I'm late again!

Wuahhh!

Thanks yg Masih menunggu!

Jangan lupa vote ngn komen.
Itu je penguat semangat aku nak update!

++++


JLE : 044🌼
CHAPTER : The Wars Of Sibling 🌼

++++

5:50 PM.

   Susur tangga disentuh oleh Eunbyul,
dia membuat keputusan untuk turun ke bawah kerana bila dia bangun tidur Jungkook tiada di dalam bilik. Sempat dia menukar pakaian yang lebih selesa, seluar pendek paras peha dan baju lengan pendek.  Berhati-hati dia menuruni tangga.

Menapak sahaja dia di lantai tingkat satu terus dia melangkah kearah dapur hajatnya ingin minum air kerana tekaknya berasa kosong.

Dari jauh boleh dia dengar suara-suara yang riuh dari arah dapur. Dengan langkah yang laju Eunbyul masuk ke dalam dapur dan dia lihat neneknya sedang memerap ayam, Jungkook membuat kimchi daun bijan dan Eunwoo memotong bawang, kentang dan sebagainya.

“Apa yang riuh sangat ni?” Eunbyul berdiri di hadapan pintu masuk dapur. Puan Cha memandang kearah pemilik suara tanpa menunggu disuruh cucunya itu membantunya.

“Cucu halmeoni~ mari sini tolong kami masak. Halmeoni nak masak untuk makan malam.” Puan Cha menggamit Eunbyul supaya menolongnya.

Arraseo~

Senyum Eunbyul dan melangkah masuk menuju kearah kaunter pulau, air di dalam jug dituang ke dalam gelas. Semasa dia meneguk air dia terpandangkan dapur memasak yang ada kuali. Eunbyul mendekati kuali tersebut.

Matanya membulat melihat kek beras pedas yang kelihatan menggiurkan.

Eo, Ahjumma masak tteokbeoki?” Teruja Eunbyul melihat makanan tersebut.

[C] ᴊᴇᴊᴀᴋᴀ ʟɪᴍɪᴛᴇᴅ ᴇᴅɪᴛɪᴏɴ [𝐄𝐝𝐢𝐬𝐢 𝐊𝐞𝐥𝐚𝐩𝐚 𝐉𝐞𝐨𝐧] JJK Where stories live. Discover now